مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا؛

از توجیه قیمت دلار تا خط و نشان برای افراد فاقد ماسک

رئیس‌جمهور با اشاره به تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای تعیین مجازات برای کسانی که ماسک ندارند، گفت: ۱۴ درصد افرادی که بستری هستند قبلا کرونا گرفته بودند و ناچاریم مقررات و نظارت‌ها را تشدید کنیم.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: موکب داران و مردم به شایعات و فراخوان های اربعین توجه نکرده به سمت مرزهای عراق حرکت نکنند. موضع رسمی عراق عدم پذیرش زائر از خارج از این کشور است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسید اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۵ هزار و ۵۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

پرواز شماره ۲۸۲۹ شرکت هواپیمایی معراج که از فرودگاه مهرآباد به مقصد کرمانشاه پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی از میانه راه به تهران بازگشته و فرود اضطراری انجام داد.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در ایران؛

کرونا جان 127 ایرانی را گرفت/ تاکنون 22 هزار و 669 نفر در کشور جان باخته اند

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۹۳ هزار و ۴۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسیده است.
وضعیت بررسی آب آلوده شیخ صله؛

بررسی ها همچنان در روستای شیخ صله ادامه دارد

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: منبع تامین آب در پایین دست چاه‌هک‌های جذبی فاضلاب قرار گرفته و منابع آلوده کننده منبع آب را تهدید می‌کند البته آب و فاضلاب منبع آب را لایه‌روبی کرده است.
آتش سوزی های جنگلی در ایالت کالیفرنیا؛

تخریب ۸۰۹ هزار هکتار از اراضی کالیفرنیا

گزارش‌ها حاکی از آن است که در سال جاری میلادی (۲۰۲۰) حریق موجب از بین رفتن حدود ۸۰۹ هزار هکتار از اراضی در ایالت کالیفرنیا شده است
وزیر نفت با بیان اینکه در سال ۹۲ هم وارد کننده بنزین و هم گازوییل بودیم، گفت: اکنون اما جهش ۴ برابری در صادرات فرآورده های نفتی را به ثبت رساندیم. صادرات فرآورده های نفتی در سال ۹۲ حدود ۵.۸ میلیون تن بود که این رقم در سال گذشته به ۲۳ میلیون تن بالغ شده است.
سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
با آزادسازی سهام عدالت، شرایط فروش برای افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شد و از همان ابتدا تاکنون حدود 30 درصد از مشمولان سهام عدالت در استان سهام خود را از طریق کارگزاری ها یا درگاه های بانکی به فروش گذاشته اند اما تأخیر در واریز وجه فروش یا واریز وجه کمتر از ارزش واقعی سهام عدالت و همچنین واریز نشدن وجه حاصل از فروش به حساب فروشندگان، مسائلی است که این روزها عمده سهام داران به آن‌ها اعتراض دارند به طوری که حتی برخی سهام داران بورس نیز به نحوه فروش سهام عدالت اعتراض کرده اند و این روند را عامل اصلی منفی شدن شاخص کل بورس مطرح می کنند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان همدان خبر داد:

ابتلای 36 بیمار دیالیزی در استان همدان به ویروس کرونا

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان همدان از ابتلای 36 بیمار دیالیزی در استان همدان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ تن از بیماران کلیوی مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.