مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

سازمان هواشناسی با توجه به نفوذ توده هوای سرد و کاهش دمای هوا در اکثر مناطق کشور توصیه هایی را برای کشاورزان صادر کرد.
پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/9

بعضی از آموزگاران حتی بلد نیستند از گزینه های شاد استفاده کنند

آزمون و خطای برنامه شاد در دوران کرونا اتفاق افتاد. اما بعد از گذشت ماه ها استفاده از این برنامه، اتفاق چشمگیری در ارتقا کیفی این برنامه اتفاق نیفتاده است.
یک زلزله شناس گفت: سیستم هشدار سریع زلزله تهران پس از تکمیل قادر به تخمین فاصله زمانی بین موج P و S زلزله است، نه پیش‌بینی زلزله، هیچ کشوری تاکنون خود زلزله را پیش‌بینی نکرده است.

بسیاری از افرادی که در دودهه اخیر، از ایران مهاجرت کردند از نظر سیاسی در ایران مشکلی نداشتند. گروه هایی که در هرجای دنیا برای خود آینده و امیدی متصور هستند جز در کشور خودشان.
خبرها در مورد سایت های شرط بندیدر رسانه ها زیاد شده است. اما آیا ایرانی ها آگاهی لازم را دارند؟ چرا بعضی ها گوششان بدهکار نیست؟
سفرهای هوایی مخصوصا در داخل کشور یا ماموریت های کاری است ویا اجبار. در حالیکه سفرهای هوایی از بسیاری از جهات می توانند به صرفه تر وایمن تر باشند.
مردم می گویند پزشکان بیمارستان ها، نسخه های عجیب و غریبی برایشان می پیچند. نسخه هایی که آنها را در تمام شهر چرخانده و حتی پایشان را به بازار سیاه دارو هم کشانده است.
رییس جمهوری سالمندان، بیماران زمینه‌ای و صعب‌ العلاج و کادر درمان را در اولویت دریافت واکسن کرونا اعلام کرد و گفت: وزارت بهداشت مکلف شد واکسن مورد تایید و نیاز را در اسرع وقت تأمین کند.
کرونا هر روز تعدادی از هموطنان ما را کِشان کِشان به بیمارستان‌ها می‌کشاند و مشکل اینجاست که بسیاری از مردم موارد بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند اما عده‌ای با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی به افزایش مبتلایان و قرمز ماندن وضعیت دامن می‌زنند.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛

احتمال ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۱۹ در روزهای شنبه و یکشنبه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: در صورت تصویب این ستاد محدودیت تردد خودروها در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۱ به ۱۹ تغییر می کند و اصناف نیز باید از ساعت ۱۸ تعطیل باشند.
ورود عملیاتی سپاه به مناطق سیل زده؛

تنگسیری: تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم خواهیم بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تشریح اقدامات سپاه در جهت ساماندهی به مشکلات مردم خوزستان تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه همانند سال گذشته در کنار مردم خوزستان تا رفع کامل مشکلات آنها خواهد بود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس حدس‌ها و مطالعات صورت گرفته بوی بد تهران به دلیل مازوت نیروگاه است اما برای اطمینان از این امر به مطالعات درون نیروگاهی نیاز داریم.
رئیس‌جمهور گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا جلسات بالای ۱۵ نفر نباید در شرایط قرمز برگزار شود و این دستورالعملی است که در قرارگاه مرکزی مورد نظر قرار گرفته و جزو مصوبات شورای‌عالی امنیت ملی است و به‌عنوان قانون لازم الاجرا است.