حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

آخرین وضعیت جاده‌ها با اجرای‌طرح‌ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی؛

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای تعدادی از رانندگان

رئیس عملیات ویژه پلیس راه گفت: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی،‌تعداد کمی از رانندگانی که اصرار و پافشاری بی‌مورد بر ادامه مسیر داشتند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده و برگشت داده شدند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به لزوم متناسب سازی جرم و هزینه آن گفت: چرا جریمه رانندگی برای راننده‌ای که شرب خمر کرده باشد، تنها ۴۰۰ هزار تومان و ضبط ۶ ماهه گواهینامه‌اش است؟

رئیس پلیس استان یزد خبر داد

کشف 107کیلو تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف107 کیلو تریاک درعملیات ماموران پلیس استان خبر داد.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با کشف 40 فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهم با جعل رسید پرداخت بانکی از فروشندگان سایت های اینترنتی کلاهبرداری می کرد .
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در اتوبوس‌ها به افراد فاقد ماسک تذکر داده می‌شود و ابلاغ کردیم که ماموران به صورت رندومی اتوبوس‌ها را نگه داشته و تذکر بدهند.
راننده خودرویی در مکه با سرعت بالا، بعد از عبور از موانع، خودروی خود را به درب مسجد الحرام کوبید!
ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی نایین، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و پس از بازرسی یک مجسمه سنگی سرباز هخامنشی کشف و به اداره میراث فرهنگی تحویل داده شد.
جانشین پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۶ نفره کلاهبرداران فروش ساعت‌های قلابی و کلاهبرداری چند میلیاردی آنان خبر داد.

رئیس پلیس فتا از بازداشت دو متهمی خبر داد که در فضای مجازی داروی تقلبی درمان کرونا را به‌عنوان داروی واقعی به فروش می‌رساندند و در یک مورد، واکسن تقلبی را به قیمت ۱۷میلیون تومان به یک شهروند فروخته‌اند.

رئیس قوه قضائیه در دیدار عدنان محمود با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی بسیار شدیدی که دشمن علیه ملت سوریه به‌راه انداخته است، خاطرنشان کرد: قطعاً بی‌رحمی دشمن که حتی کالاهای بسیار موردنیاز مردم سوریه و ایران اسلامی را تحریم کرده، جنایت علیه بشریت است.
مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت؛

۳ بزرگراه رکورد دار در تصادفات با ۳۰ درصد قربانیان

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه‌های آزادگان، امام علی (ع) و فتح را مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک اعلام کرد.
دختر ۱۵ ساله‌ای است که به همراه دوست ۱۶ ساله اش از یک «پاتوق سیاه» سر در آورده بود؛ درباره چگونگی این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.