احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی به‌منظور ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و جلوگیری از تصمیم سازی های جزیره‌ای در چنین شرایطی از اهم اولویت های دولت باید باشد ضمن آنکه دولت مسئولیت خود را فراموش نکند.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه وضعیت امروز مزد ترس است، گفت: امروز همه جا و همه تیپ مردم، یک‌صدا شده‌اند که اعتماد به دشمن دین و دنیای مردم، عین نفسانیت و خلاف عقلانیت بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به برخی مشکلات در مدیریت کشور، گفت: با تایید وجود برخی نارسایی ها در مدیریت کشور گفت: جامعه ما به دلیل اینکه فرصت کمی در تجربه حکومت داری داشته است، در عرصه مدیریت به مشکلاتی بر خورد کرده است.
رییس خانه احزاب گفت: احزاب رکن اصلی انتخابات در همه دنیا هستند ولی در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش احزاب به طور کامل نادیده گرفته شده است، به همین دلیل کمیته انتخابات و حقوقی خانه احزاب در حال تهیه طرح و پیشنهادی است که نقش احزاب در انتخابات مورد بازنگری قرار گیرد.
واکنش رییس شورای شهر به احتمال کاندیداتوری در ۱۴۰۰

محسن هاشمی: امیدوارم گول نخورم!

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.
افتخاری در انتقاد به بی کفایتی روحانی؛

دولت نه «تدبیر» دارد نه «امید»

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت:دولت درحالی باعنوان تدبیر وامید روی کار آمد که به نظر می‌رسد امروز خلاف هر دوی آنها محقق شده است؛یعنی نه تدبیری در کار اداره کشور می‌بینیم ونه امیدی ایجاد شده است.
دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه این تشکل اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری از نامزد قرضی و غیر اصلاح‌طلب حمایت نمی‌کند، گفت: اگر دیگر احزاب اصلاح‌طلب در پی حمایت از اشخاص غیر اصلاح‌طلب هستند به خودشان مربوط است.
در حالی که کمتر از نه ماه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، مجلس شورای اسلامی قرار است طرحی را از دو هفته آینده در دستور کار صحن قرار دهد که در آن خواستار تغییر اساسی در شرایط نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شده است.
دبیرکل حزب سبز گفت: با توجه به اینکه اصلاحات احتمال می‌دهد رغبتی به این جریان در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود نداشته باشد از الان به دنبال این هستند که مظلوم‌نمایی کنند.