تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸ کیلوگرم قارچ توهم زا از یک قاچاقچی مواد مخدر در شرق تهران خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حفاظ‌های موقت که الان در اطراف تئاتر شهر وجود دارد مربوط به کارگاه ساختمانی است و قرار نیست به این صورت باقی بماند.
همه فکر می کردند، زن ۶۵ ساله سکته کرده و فوت شده، اما پسرش وقتی متوجه سرقت طلاهای مادرش شد، به ماجرا شک کرد و همین شک او باعث فاش اسرار این جنایت شد.
استاندار تهران با اعلام خبر تأیید صلاحیت ۶۸ درصد نامز‌دها در استان، گفت: در این دوره از همه جناح‌های سیاسی تأیید صلاحیت داشته‌ایم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: باند سه نفره سرقت و اوراق خودروهای مسروقه دستگیر شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی ورامین گفت: از کسانی که موزه خصوصی خانگی دارند، می‌خواهیم برای مجوز مجموعه خصوصی به ما مراجعه کنند تا از تسهیلات آن استفاده کنند.
رییس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: پس از ممانعت وزارت جهاد کشاورزی از پایش مصرف گاز این وزارتخانه و خودداری از دریافت اخطار قطع، گاز وزارت جهاد کشاورزی قطع شد.
به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع کولاک برف در استان تهران، مدیرکل مدیریت بحران استان به کوهنوردان توصیه کرد که در پایان این هفته از صعود به ارتفاعات پایتخت خودداری نمایند.
با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی تأیید صلاحیت‌ها نسبت به دوره گذشته، گفت: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان ۲۲۴ صندوق پیش بینی شده و مجریان و ناظران انتخابات در حال آماده سازی مقدمات هستند.
معاون استاندار تهران️ خبر داد:

ممنوعیت فروش طرح ترافیک در روز دوشنبه

میر محمد غراوی گفت: شهرداری مجوز روزانه طرح ترافیک را در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی کند و طرح‌ زوج و فرد خودرو‌ها در روز دوشنبه ۲ بهمن ماه اجرا می‌گردد.