تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد. انفجار باعث تخریب این خانه و خانه مجاور شده است و اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل موردنظر حضور دارند.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال شهروندان از طرح من شهردارم ۲ گفت: مشارکت و اعتماد مردم در مسیر اجرای پروژه‌ها و اداره امور شهری بسیار مهم و ضروری است.
سرپرست اتاق اصناف شهرستان ورامین بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین برپا شده است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهار کرد: حرکت نهاد علم در جامعه یعنی دانشگاه به سمت ترویج ازدواج و فرزندآوری در جامعه در قالب اجرای رویدادی مانند دردانه در دانشگاه، حرکت ارزنده ای است که می تواند زمینه ساز جوانی جمعیت در کشور شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و گفت: مردم پایان این هفته از تردد در مسیرهای کوهستانی و صعود به ارتفاعات احتیاط کنند.
رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی تهران درباره نرخ مصوب خدمات خشکشویی اعلام کرد: ۷ قلم کالای ما (کت، شلوار، کت‌وشلوار، مانتوی ساده، بلوز معمولی، پیراهن مردانه و دامن ساده) شامل قیمت‌گذاری است که آن هم درجه‌بندی دارد.

با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و مشارکت جامعه صنفی پایتخت، نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شش نقطه تهران برگزار می‌شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از نوروز (طرح بهاران) خبر داد و گفت: اکنون با اقدامات این معاونت در تمامی مناطق ۲۲گانه؛ شهر تهران در حال خانه تکانی است.
سخنگوی شهرداری تهران خبر داد؛

ورود اتوبوس و ون برقی چینی به پایتخت از فردا

سخنگوی شهرداری تهران گفت: قراردادهای تکمیلی در حوزه حمل و نقل با طرف چینی انجام شده است و فردا نمونه‌هایی از اتوبوس، تاکسی و ون برقی وارد پایتخت خواهند شد.
مدیر روابط عمومی مترو تهران و حومه بیان کرد: خط پنج مترو تهران از گلشهر به سمت صادقیه، به علت بروز حادثه آتش‌سوزی چند دقیقه مسافرگیری نداشت.