به همت و قلم مریم هاشمی:

کتابی برای قلب‌های شکسته منتشر شد

کتاب برای قلب‌های شکسته روایتی بلند و خواندنی از مریم هاشمی منتشر و به بازار کتاب آمد.
تصویر کتابی برای قلب‌های شکسته منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب برای قلب‌های شکسته شامل یک روایت بلند در باب عشق و زیستن در میان رابطه‌ها از مریم هاشمی، نویسنده جوان و بیست و نه ساله است که به تازگی توسط انتشارات نزدیکتر منتشر شده است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند. در عین حال که این اثر در فرم، یک روایت بلند است، اما شیوه جانمایی و ساختار آن به گونه‌ای است که گاه می‌توان برخی از صفحات آن را به صورت مجزا خواند و صفحه‌ای را به عنوان کوتاه‌نوشتی در نظر گرفت و از آن لذت برد.

کتاب، با طرح‌هایی نیز همراه شده که به مطالب آن عینیت می‌بخشد و قدرت تجسم خواننده را در همراه شدن با روایت افزایش می‌دهد.

چاپ اول «برای قلب‌های شکسته» در 64 صفحه و 300 نسخه هم‌اکنون در بازار کتاب موجود است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند... از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلا آدم‌هایی که رک هستند و مثلا وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی... آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

منبع: پُرسون

636945