در بهار امسال با این 7 رنگ لباس بدرخشید!

اردیبهشت ماه فرا رسیده است و هوا کم کم رو به گرمی می رود. با گرم شدن هوا لباس های تیره کم کم طرفداران خود را از دست می دهند و تمایل به پوشیدن لباس های رنگ روشن بیشتر می شود.
تصویر در بهار امسال با این 7 رنگ لباس بدرخشید!

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که می دانید رنگ های مشکی و تیره انرژی گرمایی بیشتری را به خود جذب کرده و مقدار کمی از آن را بازتاب می کنند. در حالی که رنگ های روشن بخش اعظمی از نور را بازتاب و گرمای کمی را به خود جذب می کنند و در نتیجه به خنک تر ماندن بدن کمک می کنند. اهمیت لباس های رنگ روشن در ایام گرم سال بر هیچ کس پوشیده نیست. اما آیا باید هر لباس رنگ روشنی را به تن کنیم؟ پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید طبق مد روز لباس بپوشید، در بهار امسال این رنگ لباس ها را به تن کنید:

1- زرد کَره ای

زرد کَره ای یکی از داغ ترین رنگ های ترند در بهار امسال است. استایلیست ها توصیه می کنند که در بهار امسال این رنگ را از طریق لایه‌بندی استراتژیک و انواع اکسسوری ها در کمد لباس خود بگنجانید و آن را با رنگ های سفید و جین ست کنید.

1


2- آبی یخی

آبی یخی یکی دیگر از رنگ های محبوب در بهار امسال خواهد بود. یک رنگ آرامش بخش که آسمان آبی و آب های آرام را به یاد می آورد. اگر قصد گنجاندن این رنگ زیبا را در کمد لباس هایتان دارید، پیشنهاد می کنیم بلوز، پیراهن و اکسسوری هایی به این رنگ تهیه کنید. یک بلوز آبی یخی را با شلوار جین و صندل سفید ست کنید.

1


3- سبز نعنایی

سبز نعنایی یک سایه همه کاره است که می تواند ترکیبی عالی با طیف وسیعی از رنگ ها ایجاد کند. این رنگ هاله خنک کننده ای دارد که آن را به گزینه ای عالی برای روزهای گرم سال تبدیل می کند. دامن یا بلوز سبز نعنایی خود را با رنگ سفید یا بژ ست کنید. می توانید با پوشیدن لباس های هلویی، آبی پاستلی و زرد لیمویی با لباس سبز نعنایی استایلی جسورانه و خاص برای خود خلق کنید.

1


4- تراکوتا

اگر رنگ‌های گرم و خاکی‌تر را ترجیح می‌دهید، به سراغ رنگ تراکوتا بروید. تراکوتا یکی از پرطرفدارترین طیف های رنگ آجری است که به ویژه در ساختمان ها و محله های قدیمی ایران بسیار به چشم می خورد. این رنگ در کنار رنگ های سبز زیتونی یا خردلی استایلی جذاب برای شما به ارمغان می آورد.

1


5- هلویی مخملی

رنگ هلویی مخملی یا Peach fuzz یک رنگ جذاب و دوست داشتنی است که از ترکیب صورتی و نارنجی کم رنگ ساخته شده است. همان رنگی که توسط کمپانی رنگ پنتون به عنوان رنگ سال 2024 معرفی شد. این رنگ گرما و زنانگی را تداعی می کند و یک رنگ سبک، لطیف و همه کاره است. استایلیست ها توصیه می کنند که دامن، تاپ و اکسسوری هایی به رنگ هلویی مخملی را به کمد لباس خود اضافه کنید.

1


6- صورتی ملایم

صورتی ملایم یکی دیگر از عناصر اصلی فصل بهار است. این رنگ پرطرفدار را می توانید با انواع رنگ ها از جمله سفید، خاکستری روشن، آبی، مشکی، سبز روشن، قرمز، نارنجی و طلایی ست کنید و ظاهری جذاب و امروزی خلق کنید.

1


7- رنگ های متالیک

رنگ های متالیک (نقره ای و طلایی) در بهار امسال هم پرطرفدار هستند. این رنگ ها را از طریق انواع اکسسوری، روسری، کفش و کیف‌ در کمد لباس خود بگنجانید. رنگ های متالیک با رنگ های جین و سفید بخوبی هماهنگ می شوند.

1

منبع: راهنماتو

636927