تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات سه ماه زودتر از موعد مقرر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات سه ماه زودتر از موعد مقرر در سه شیفت کاری احداث شد تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.
تصویر تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات سه ماه زودتر از موعد مقرر

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات شامل سه فونداسیون و سازه نگهبان به‌صورت تلفیقی، دو کوله در دو طرف، ستون‌های میانی و عرشه پل به‌طور ترکیبی از تیرهای پیش‌ساخته و دال درجاریز است و در اجرای هر بخش از آن رکوردی تازه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه پیش از آغاز سال جدید و سه ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید، افزود: پل صاحب‌روضات در ابعاد ۳۰ در ۳۲ به‌صورت رفت و برگشت در محور شرقی-غربی و در امتداد خیابان‌های بهستان و کاشانی بر روی اتوبان شهید خرازی احداث شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان بزرگراه شهید خرازی را یکی از بزرگراه‌های پرترافیک اصفهان دانست و اظهار کرد: تعریض بزرگراه شهید خرازی در دو فاز، یکی از مهم‌ترین عوامل تکمیل سریع پروژه پل صاحب روضات به شمار می رود. چراکه عملیات تعریض، موجب افزایش یک محور در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال اتوبان شهید خرازی در محل‌های ورودی و خروجی اتوبان شد.

وی کاهش ترافیک تقاطع جهاد را از نتایج قابل توجه احداث پل صاحب‌روضات دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل سازه ایستگاه متروی کاشانی، شاهد تکمیل اتصال غربی-شرقی در این نقطه از شهر باشیم.

منبع: شهرداری

635912