در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پرسون اصفهان مطرح شد:

آتش نشانی شهر اصفهان از به روز ترین تجهیزات بهرمند است

مدیر سازمان آتش نشانی شهر اصفهان گفت: ما هیچ گونه تجهیزات فرسوده استفاده نمی کنیم چون جان و مال مردم در میان می باشد و ما از بهترین تجهیزات استفاده می کنیم
تصویر آتش نشانی شهر اصفهان  از به روز ترین تجهیزات بهرمند است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ابراهیم مطلبی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر اصفهان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پرسون اصفهان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ یک ایستگاه در میدان حج، آماده ی بهربرداری شده است که با تکمیل کادر و نیروی انسانی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: استخدام آتش نشانی شهر اصفهان را دوست داشتیم در سال جاری انجام دهیم ولی به دلیل پیچیده بودن روند اداری، این کار انشالله در سال آیند انجام می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر اصفهان گفت: سازمان آتش نشانی شهر اصفهان هیچ گونه تجهیزات فرسوده ای نداریم چون جان و مال مردم در میان می باشد. درشهر اصفهان تجهیزاتی که استفاده می کنیم ،بهترین هستند.

ابراهیم مطلبی ادامه داد: خیلی از تجهیزات به روز مثل لباس شیمیایی، لباس نسوز و دستگاه های تنفسی، چکش تخریب، موتور سیکلت و ماشین ها وارد چرخه شده و یک نردبان ۶۰ متری به قیمت تقریبی حدود ۱۲۰ملیارد خرید انجام شده است که در فروردین ماه۱۴۰۳ وارد ناوگان آتش نشانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر۲۷ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر اصفهان فعال است و با افتتاح ایستگاه میدان حج، این تعداد به ۲۸ خواهد رسید.

وی افزود: همچنین جهت بنا کردن ایستگاه هایی در خیابان نبوی منش و محدوده ی ناژوان تملک صورت گرفته است و امیدواریم در سال آینده افتتاح شود.

ابراهیم مطلبی در آخر گفت : متوسط زمان اعلام حادثه تا رسیدن نیروهای آتش نشان به محل حادثه سه دقیقه و پنجاه و دو ثانیه طول می کشد. اقداماتی جهت کاهش این زمان در حال انجام است.

613513