زنگ خطر بیخ گوش استقلال و پرسپولیس

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس باید بدانند گذشتن از گل‌گهر و مس اصلا آسان نیست.
تصویر زنگ خطر بیخ گوش استقلال و پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، در شرایطی که همه نگاه‌ها به مسابقات این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی قائم‌شهر و استقلال خوزستان است، اتفاقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی ثابت کرد ۲رقیب آتی سرخابی‌ها در هفته‌های بعدتر هم اصلا آسان نیستند و نباید آنها را شکست‌خورده دانست. داریم از گل‌گهر سیرجان حرف می‌زنیم که هفته بیست‌ونهم مهمان استقلال است و البته مس رفسنجان که در هفته سی‌ام و پایانی مسابقات در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

بدون تردید بهترین نتیجه را در این مرحله از بازی‌های جام‌حذفی گل‌گهر به‌دست آورد. تیم مارینوس اوزونیدیس که در لیگ برتر با بحران نسبی مواجه شده و در ۷هفته گذشته موفق به شکست هیچ تیمی نشده، همه بغضش را مقابل هوادار خالی کرد و این تیم را با ۵گل شکست داد. این سومین برد گل‌گهر در مسابقات جام‌حذفی بود که هر ۳هم بدون گل خورده به ثبت رسیدند. تیم سیرجانی در این ۳بازی مجموعا ۱۰گل مقابل نیکاپارس چالوس، فجرسپاسی و هوادار به ثمر رسانده است. به‌طور کلی اما گل‌گهر تیم منظمی است که حتی در هفته‌هایی که برنده نمی‌شود هم فوتبال بدی بازی نمی‌کند. اگر قرار باشد بازی این تیم بگیرد، حتما این پتانسیل را دارد که به شکلی غیرمنتظره در ورزشگاه آزادی برای استقلال دردسر درست کند.

دیگر برنده بزرگ این مرحله از مسابقات جام‌حذفی هم مس رفسنجان بود؛ تیمی که در تبریز توانست تراکتور را با یک گل شکست بدهد و به نیمه‌نهایی برسد. تراکتور در این بازی یک ضربه پنالتی هم از دست داد اما در نهایت این مس بود که توانست با ارائه یک فوتبال خوب، در نخستین دقایق وقت‌های اضافی به گل برسد و بازی را ببرد. بسیار روشن است که مس محرم نویدکیا فوتبال خوبی بازی می‌کند. آنها در مراحل قبلی جام‌حذفی نیز موفق به شکست استقلال شدند و بالا آمدند، همانطور که در لیگ هم از این تیم امتیاز گرفتند. بنابراین اصلا بعید نیست پرسپولیس قربانی بعدی تیم محرم باشد؛ آن هم در هفته پایانی و زمانی که دیگر فرصت جبران نیست.

منبع: ورزش سه

669050