شارژر اورجینال سامسونگ از کجا بخرم؟

در حال حاضر بسیار شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند از جمله سامسونگ به دلیل حفاظت از محیط زیست اقدام به حذف شارژر خود کردن و محصولات خود را بدون قرار دادن شارژر روانه بازار می نماید.
تصویر شارژر اورجینال سامسونگ از کجا بخرم؟

به گزارش سایت خبری پرسون،

شارژر اورجینال سامسونگ از کجا بخرم؟

در حال حاضر بسیار شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند از جمله سامسونگ به دلیل حفاظت از محیط زیست اقدام به حذف شارژر خود کردن و محصولات خود را بدون قرار دادن شارژر روانه بازار می نماید. این شیوه تازه ترین روند در صنعت موبایل است که به نظر می رسد بیشترین تاثیر را در برندهای معتبر دنیا به جا گذاشته است.

بهترین شارژر گوشی چیست؟

بهترین شارژر برای گوشی های موبایل ممکن است به دلایل مختلفی انتخاب شود. اما در حالت کلی بهترین شارژر برای گوشی شامل ویژگی های زیر است:

توان خروجی مناسب: یک شارژر با توان خروجی مناسب به طور معمول حداقل 5 وات برا گوشی های همراه معمولی و برای گوشی های پیشرفته سامسونگ حداقل 15 وات و حداکثر 25 وات به گوشی تان کمک می کند تا سریعتر شارژ شود.

سازگاری با استانداردهای ایمنی: بهتر است از شارژرهایی که با استانداردهای ایمنی هستند استفاده کنید تا از ایمنی شارژ گوشی خود اطمینان حاصل نمایید.

سازگاری با گوشی شما: اطمینان حاصل کنید که شارژر با گوشی شما سازگار است. بهتر است از شارژر اصلی گوشی مربوط به برند اصلی هست و پک ویتنام قید شده است خریداری نمایید.

قابلیت های اضافی: برخی شارژرها قابلیت های مانند شارژ سریع دارند که اکثریت شارژرهای سامسونگ دارای این قابلیت هستند در سری جدید آنها که انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

با توجه به موارد گفته شده می توانید خرید شارژر مناسبی برای گوشی خود انتخاب کنید.

توان خروجی شارژرهای سامسونگ

اولین شارژری که به شما معرفی می‌کنیم، یک شارژر ۴۵ واتی سامسونگ است که قابلیت شارژ فوق سریع را دارد و از فناوری PD نیز پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که توان خروجی شارژر مدل EP-TA845 سامسونگ 45 وات است، می‌تواند گوشی شما را نسبت به سایر شارژرها بسیار سریع‌تر شارژ کند. ضمن اینکه، از این شارژر سامسونگ می‌توانید برای شارژ انواع دستگاه‌هایی مانند گوشی، تبلت، کامپیوتر و مک‌بوک که فناوری PD در آنها بکار برده شده است نیز استفاده کنید.

از جمله ویژگی‌های شارژر مدل EP-TA845 سامسونگ می‌توان به سرعت فوق‌العاده زیاد آن در شارژ باتری گوشی با استفاده از فناوری Power Delivery، توان خروجی 5A، طراحی شیک و جمع‌وجور، وزن سبک برای راحتی در جابجایی و استفاده در سفر، دارا بودن پلاگین EU و کابل USB-C با قابلیت جدا شدن اشاره کرد.

دومین شارژری که به شما معرفی خواهیم کرد، شارژر ۲۵ وات سامسونگ است که قابلیت شارژ با توان خروجی 25 وات را دارد. شارژر سامسونگ مدل EP-TA800 نیز جزو شارژرهای سریع محسوب می‌شود و در حداقل زمان ممکن باتری گوشی را به طور کامل شارژ می‌کند. کابل آن جدا شونده بوده و از نوع USB-C است، بنابراین می‌توانید از آن برای شارژ سایر دستگاه‌های دارای USB-C مانند تبلت نیز استفاده کنید. البته توصیه می‌شود که برای داشتن یک شارژ بهینه از کابل شارژ سامسونگ Type C به Type C استفاده شود. لازم به ذکر است که این کابل را باید جداگانه تهیه کنید.

از دیگر ویژگی‌های شارژر مدل EP-TA800 سامسونگ می‌توان به وزن سبک، جنس باکیفیت و طراحی بسیار، سازگاری با تمامی گوشی موبایل سامسونگ آن اشاره کرد.

سازگاری

حتما اطمینان حاصل کنید که شارژری که انتخاب می کنید با مدل گوشی سامسونگ شما سازگار است. امروزه اکثر گوشی های جدید سامسونگ از پورت های USB-C برخوردار هستند.

استفاده از شارژر مناسب نه تنها از نظر سرعت شارژر بهینه است بلکه از نظر امنی نیز حائز اهمیت است. انتخاب نوع رابط صحیح برای دستگاه شما جلوگیری از هرگونه خرابی یا مشکل احتمالی را تضمین می کند و عمر دستگاه را بهبود می بخشد.

شارژر اورجینال سامسونگ خریداری کنید

امروزه بازار از انواع شارژرهای اصلی و تقلبی سامسونگ اشباع شده است و تشخیص آنها کار دشواری است. یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان گوشی یا تبلت سامسونگ در هنگام خرید شارژر، اطمینان از اصل بودن شارژر و همچنین داشتن گارانتی معتبر است. فراموش نکنید که استفاده از شارژرهای اصل باعث طولانی‌تر شدن عمر باتری و گوشی خواهد شد و باتری‌های نامرغوب می‌توانند آسیب‌های جدی به گوشی شما وارد کرده و هزینه‌های سنگینی را به شما تحمیل کنند. لذا، برای اطمینان از اصل بودن شارژر سامسونگ، بهترین تصمیم این است که آن را از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خریداری کنید.

نکاتی برای نگهداری از شارژر سامسونگ

برای اطمینان از طول عمر و عملکرد شارژر سامسونگ، نکات زیر را دنبال کنید:

از خم شدن یا چرخاندن کابل خودداری کنید: خم شدن یا پیچش زیاد می تواند به سیم های داخلی شارژر آسیب برساند. کابل را با احتیاط حمل کنید و از فشار غیر ضروری آن خودداری کنید.

شارژر را تمیز نگه دارید: به طور مرتب شارژر را تمیز کنید و گرد و غبار یا زباله هایی را که ممکن است روی کانکتورها جمع شده است بردارید. این امر اتصال مناسب را تضمین می کند و از مشکلات شارژ جلوگیری می کند.

شارژر را به درستی نگهداری کنید: در صورت عدم استفاده، شارژر را در مکانی امن و خشک نگهداری کنید. از قرار دادن آن در معرض دما یا رطوبت شدید خودداری کنید، زیرا ممکن است به اجزای داخلی شارژر آسیب برساند.

سوالات متداول در مورد شارژرهای سامسونگ

سوال: آیا می توانم از شارژر غیرسامسونگ برای دستگاه سامسونگ خود استفاده کنم؟

پاسخ : در حالی که امکان استفاده از شارژر غیرسامسونگ وجود دارد، توصیه می کنیم از شارژری که مخصوص دستگاه شما طراحی شده است استفاده کنید. ممکن است شارژرهای غیرسامسونگ توان خروجی بهینه مورد نیاز دستگاه شما را تامین نکنند که به طور بالقوه منجر به کاهش سرعت شارژ و کاهش عمر باتری می شود.

سوال: چگونه می توانم بررسی کنم که شارژر سامسونگ اصلی است؟

پاسخ : برای بررسی اصالت شارژر سامسونگ خود، شماره سریال و علامت های گواهی را با وب سایت رسمی سامسونگ یا پشتیبانی مشتری بررسی کنید. همچنین می توانید بسته بندی و کیفیت ساخت را با شارژرهای اصلی شناخته شده مقایسه کنید.

سوال: آیا می توانم از شارژر بی سیم با همه دستگاه های سامسونگ استفاده کنم؟

پاسخ : شارژرهای بی سیم با جدیدترین دستگاه های سامسونگ که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، سازگار هستند. با این حال، همیشه توصیه می شود برای اطمینان از سازگاری، مشخصات دستگاه را بررسی کنید.

شارژر اصلی سامسونگ را از کجا خریداری کنیم

فروشگاه اینترنتی دیدموشاپ با فروش لوازم جانبی گوشی کار خود را در بهار 1399، آغاز نموده تصمیم به خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در جای‌جای ایران عزیزمان دارد. در این فروشگاه ایجاد خریدی رضایت‌بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و محلی مناسب برای اطلاع‌رسانی و خرید لوازم جانبی موبایل است.

منبع: didmoshop.ir

612050