هفته هجدهم لیگ برتر والیبال کشور؛

برد شیرین گیتی پسند اصفهان در خانه

تیم والیبال گیتی پسند توانست مهمان خود مس رفسنجان را با نتیجه سه برصفر شکست بدهد
تصویر برد شیرین گیتی پسند اصفهان در خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _یکشنبه ۸ بهمن‌ماه_ در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات برابر مس رفسنجان به میدان رفت که در سه ست متوالی این تیم را از پیش رو برداشت.

خلاصه بازی:

ست اول: تیم والیبال گیتی‌پسند این ست را خوب شروع و اختلاف امتیاز ایجاد کرد، رفسنجانی‌ها با تلاشی که داشتند بازی را به تساوی کشاندند و جلو افتادند. گیتی‌پسند به امتیاز ۱۹ رسید و سرمربی مس تایم استراحت درخواست کرد. در نهایت این ست با بازی بهتر گیتی‌پسند و نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود این تیم تمام شد.

ست دوم: شاگردان عقیلی بازی این ست را خوب شروع کردند، اما در ادامه این رفسنجان بود که بازی را در دست گرفت. گیتی‌پسند دو امتیاز پیش افتاد و سرمربی مس رفسنجان تایم استراحت گرفت. گیتیزن‌ها با سرویس و اسپک‌های خوب پنج امتیاز پیش افتادند تا مس دومین وقت استراحت را در خواست کند. در نهایت این ست با برتری گیتی‌پسند و نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به اتمام رسید.

ست سوم: این ست را دو تیم پایاپای آغاز کردند، گیتی‌پسند به امتیاز ۱۰ رسید و تیم حریف تایم استراحت گرفت.در ادامه بازهم دو تیم پایاپای پیش رفتند، شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند. در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع قرمزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

گفتنی است: تیم گیتی پسند از هفته نوزدهم همین مسابقات میهمان تیم طبیعت می باشد و تیم مس رفسنجان هم میزبان تیم فولاد سیر جان می باشد

598211

مطالب مرتبط