هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور:

شکست گیتی پسند اصفهان در خانه

تیم گیتی پسند اصفهان در خانه از چادر ملو ارکان شکست خورد
تصویر شکست گیتی پسند اصفهان در خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان، تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _بیستم دی‌ماه_ در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال و دومین دیدار از دور برگشت، ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان مقابل چادرملو اردکان به میدان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود اردکانی‌ها به پایان رسید.

خلاصه بازی:

ست اول: دو تیم تا امتیاز ۹ پایاپای پیش آمدند، اما در ادامه چادرملو جلو افتاد و گیتی‌پسند تایم استراحت گرفت. با جا به جایی که در تیم اصفهان رخ داد عملکردشان بهتر شد و بازی را در امتیاز ۱۸ به تساوی رساندند تا این بار چادرملو تایم استراحت بگیرد. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست دوم: گیتیزن‌ها این ست را با قدرت شروع کردند و با نتیجه ۱۲ بر ۹ پیش افتادند تا چادرملو تایم استراحت بگیرد. برتری قرمزپوشان اصفهانی ادامه دار بود تا اینکه اردکانی‌ها بازی را به تساوی کشاندند و یک امتیاز پیش افتادند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع اردکان به پایان رسید.

ست سوم: این ست با امتیاز گیری تیم والیبال گیتی‌پسند آغاز شد، اما دو تیم تا امتیاز ۲۰ پایاپای پیش رفتند تا در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع چادرملو تمام شود.

ست چهارم: در این ست چادرملو از ابتدای بازی عملکرد خوبی نشان داد و در نهایت تلاش بازیکنان گیتی‌پسند فایده‌ای نداشت و ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود چادرملو به پایان رسید.

گفتنی است از هفته شانزدهم همین مسابقات تیم گیتی پسند به تهران سفر می کند و میهمان تیم سایپا می باشد و تیم چادرملو اردکان هم در سیر جان میهمان فولاد این شهر می باشد

585840

مطالب مرتبط