فراهم شدن بستر اینترنتی برای عرضه و فروش لاستیک خودرو در خوزستان

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بستر نرم‌افزارهای اینترنتی تا پایان آبان ماه باید به صورت کامل برای عرضه و فروش لاستیک خودرو در استان فراهم شود.
تصویر فراهم شدن بستر اینترنتی برای عرضه و فروش لاستیک خودرو در خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد راضی جلالی ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: این ساز و کار جدید به منظور شفاف‌سازی فرآیند عرضه و فروش لاستیک و رعایت قیمت تنظیم بازار این کالا از سوی خرده‌فروش‌ها توسط وزارت صمت مصوب شده که هنوز در خوزستان به صورت کامل عملیاتی نشده است.

وی گفت: با رصد مسیر فروش لاستیک در این سامانه‌های فروش توسط اداره کل صمت خوزستان و دستگاه‌های ناظر، امکان تخلف کردن از سوی خرده فروشی‌های لاستیک و یا قاچاق این کالا بسیار کاهش می‌یابد.

راضی جلالی تاکید کرد: بهتر است از چند نرم افزار فروش برای این امر اقدام استفاده شود تا با ایجاد رقابت، مردم بهترین خدمات را دریافت کنند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: اداره کل صمت خوزستان باید بر اساس نیازسنجی و در بخش‌های با کمبود تولید کالا مجوز تأسیس واحد تولیدی صادر کند.

وی گفت: افزایش بی‌رویه ایجاد واحد تولیدی در یک حوزه بی شک صرفه اقتصادی ندارد و در دراز مدت باعث تعطیل شدن آن واحد خواهد شد.

منبع: مهر

547607