غربی ها نمی‌توانند برجام را به تهران بفروشند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد برجام دیگر آن اهمیت قبلی خود را ندارد و اگر روزگاری غربی ها می خواستند با برخی از فشارها برجام را به ایران بفروشند، اکنون تغییراتی حاصل شده که اروپا و آمریکا نیازمند همراهی کردن جمهوری اسلامی برای توافق کردن بر سر برجام هستند.
تصویر غربی ها نمی‌توانند برجام را به تهران بفروشند

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس مقتدایی، با اشاره به پشت پرده های توافق امنیتی اسرائیل و اسپانیا علیه برنامه هسته‌ای ایران، گفت: صهیونیست ها ماه های متمادی در حال رفت و آمد به کشورهای غربی هستند تا در مقابل برنامه هسته‌ای کشورمان ائتلاف چندجانبه ایجاد کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توافق یاد شده بر کوس رسوایی اروپایی ها می کوبد و نتایجش آنها را در مقابل افکار عمومی دنیا زیاده خواه جلوه خواهد داد، اظهار کرد: سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس نتوانستند در مقابل جمهوری اسلامی به خواسته های غیر منطقی خودشان دست یابند لذا اقدام ضدایرانی اخیر اسپانیا بیشتر برای بدست آوردن دل سران و مقامات رژیم اشغالگر قدس است.

وی با بیان اینکه اقدام ضدبرجامی صهیونیست ها بیش از آن که آثار عملی داشته باشد، جنبه روانی و رسانه ای دارد، ادامه داد: در واقع ایران در مواجهه با برجام از تحریم ها و سیاسی کاری ها عبور کرده و از نتایج منفی این توافق واهمه ای ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: برجام دیگر آن اهمیت قبلی خود را ندارد و اگر روزگاری غربی ها می خواستند با برخی از فشارها برجام را به ایران بفروشند، اکنون تغییراتی حاصل شده که اروپا و آمریکا نیازمند همراهی کردن جمهوری اسلامی برای توافق کردن بر سر برجام هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید از یاد برد که امروزه گسترش ارتباطات ایران با کشورهای آسیایی و پیوستن به پیمان های بین المللی نظیر سازمان شانگهای و غیره موجب شده موازنه قدرت سیاسی و اقتصادی در منطقه و دنیا تغییر کند از این رو توافق امنیتی اسرائیل و اسپانیا علیه برنامه هسته‌ای ایران و ایجاد اجماع بین المللی راه بجایی نخواهد برد.

منبع: خانه ملت

483089