رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایلام:

18 باشگاه بدنسازی در ایلام پلمب شد

جلال رستمی گفت: ۱۸ باشگاه بدنسازی، ۲ باشگاه بیلیارد و یک استخر به دنبال تخلفات مکرر و فعالیت‌های ورزشی به صورت پاره وقت و پنهانی جهت پلمب به اماکن معرفی شدند.
تصویر 18 باشگاه بدنسازی در ایلام پلمب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام جلال رستمی؛ رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایلام اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی جزء گروه شغلی ۳ محسوب شده و در وضعیت نارنجی و قرمز نباید فعالیت داشته باشند اما در دو هفته اخیر و براساس تخلفات صورت گرفته ۴۵ مورد تذکر کتبی به دلیل فعالیت مخفیانه باشگاه‌ها صادر شده است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایلام ادامه داد: ۱۸ باشگاه بدنسازی، ۲ باشگاه بیلیارد و یک استخر به دنبال تخلفات مکرر و فعالیت‌های ورزشی به صورت پاره وقت و پنهانی جهت پلمب به اماکن معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اماکن ورزشی تا خارج شدن شهر ایلام از وضعیت قرمز و نارنجی حق فعالیت ندارند، گفت: اماکن ورزشی زیر مجموعه ورزش و جوانان، سالن‌های ورزشی در اختیار هیئت‌ها و سه استادیوم غدیر، تختی و انقلاب طبق مصوبات ستاد کرونا تعطیل هستند.

رستمی با بیان اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجراست، تصریح کرد: اماکن ورزشی براساس مصوبات تعطیل هستند و حق فعالیت ندارند از طرفی نیز هزینه‌های زیادی جهت بازسازی و تجهیز آنها صورت گرفته است. انتظار می‌رود با توجه به اقساط عقب افتاده و عدم درآمدزایی باشگاه‌ها تدبیری اتخاذ شود تا اماکن ورزشی بیشتر از پیش با مصوبات ستاد کرونا همراهی کنند.

منبع: ایسنا

283918