مدیرعامل شرکت بین المللی رهساز گستر مهر خبر داد:

تحولی در صنعت هتل سازی البرز در پیش است

مدیرعامل شرکت بین المللی رهساز گستر مهر از کمبود هتل در استان البرز خبر داد.

البرز- پرسون؛ دکتر مجید جلالی مهر مدیرعامل شرکت بین المللی رهساز گستر مهر با اعلام این خبر، گفت: اگر مسئولان استان برنامه ریزی دقیقی برای ساخت هتل و افزایش سرانه اقامتگاه های گردشگری نداشته باشند با نارضایتی میهمانان در استان مواجه خواهند شد.
وی افزود: با آینده نگری و چشم انداز روشن گسترش صنعت گردشگری در استان البرز قصد دارم کاربری برج تجاری رومینا (برج سفید) که حاصل 7 سال تلاش بی وقفه بوده را تغییر داده و یک هتل 5 ستاره در بلوار ارم مهرشهر برای خدمت رسانی به گردشگران و میهمانان استان البرز راه اندازی کنم.
وی با بیان اینکه البرز، لیافت داشتن هتل های پرستاره را دارد، ابراز داشت: سعی دارم این هتل لوکس با امکاناتی همچون تالار، سالن همایش، رستوران، فست فود، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، سالن ماساژ، استخر، جکوزی، باشگاه بدنسازی و آرایشگاه باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی شده و به توسعه صنعت گردشگری استان البرز کمک کند.


دکتر جلالی مهر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اخیر بین شهرداری کلانشهر کرج و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، اذعان داشت: با افزایش پروازهای باری و مسافری داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی پیام شاهد حضور گردشگران و جهانگردانی خواهیم بود که به دنبال محل اسکان موقت یا دائمی برای شرکت در جلسات کاری، سمینارها، همایش ها، کنفرانس ها، کلاس های آموزشی، تورهای گردشی و یا حتی تفریح و تحقیق خواهند بود، قبل از اینکه شاهد ایجاد چنین بحرانی در عرصه گردشگری و جذب توریسم باشیم بسترسازی مناسبی را در این صنعت انجام دهیم.
وی افزود: انتظار می رود مسئولین نیز سایر سرمایه گذاران را نیز برای حفظ آبروی استان به ساختن هتل های مجهز و مدرن تشویق نمایند تا در زمان پیک حضور مسافران و گردشگران در پایتخت، البرز بهترین گزینه برای اقامت میهمانان و گردشگران خارجی در کشور باشد.
دکتر جلالی مهر تحول در صنعت هتل سازی در استان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: فعالیت آژانس های مسافربری و مسافرتی زمانی رونق خواهد گرفت که چرخ صنعت گردشگری در استان به خوبی و روان در حال چرخش باشد و تمامی حلقه های این چرخه مانند سیستم حمل و نقل و اسکان در کنار هم قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت بین المللی رهساز گستر مهر در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر حمایت شهرداری کلانشهر کرج و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در کاهش هزینه های اجرای این پروژه از قبیل معافیت ها و تسهیلاتی تشویقی مساعدت داشته باشند، می توان شاهد راه اندازی هتلی مجهز و در شأن استان البرز در آینده ای نزدیک باشیم.

195277