کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور، گفت: با بررسی‌های کارشناسی مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی پس از دریافت مجوز حقوقی این هتل کلینیک، این پروژه را برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی کند.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به این منظور اداره کل بهزیستی استان مکلف است وضعیت کلیه کمپ‌های ترک اعتیاد استان را از نظر رعایت موارد ایمنی، داشتن سیستم‌های اطفای حریق و غیره بازدید داشته باشد.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان کنگاور گفت: عملیات شانه‌سازی در راستای ایمن‌سازی تردد کاربران جاده‌ای با هدف توقف‌های اضطراری خودروها، افزایش دید رانندگان در پیچ‌ها، احساس راحتی و آرامش راننده هنگام رانندگی، بازگشایی معبر به هنگام وقوع تصادفات در جاده و محلی برای دپوی برف هنگام عملیات برف‌روبی، اجرا می‌شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز فصل برداشت زعفران، پیش‌بینی کرد حدود سه تن از این محصول در استان برداشت شود که در مقایسه با سال زراعی گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه میزان افزایش مصرف گاز در روزهای سرد را بسته به دمای هوا و مصرف مشترکین متغیر دانست و ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که نسبت به پیک مصرف سال گذشته ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش مصرف گاز داشته باشیم.
سایت فراز نوشت: وقتی از کوهدشت برای یک عمل ساده انحراف چشم به کرمانشاه می‌رفتند، شاید هرگز فکر نمی‌کردند که بهار دختر ۱۰ ساله‌شان به کما خواهد رفت و پدر ۴۲ ساله‌اش از غصه او دق‌مرگ خواهد شد. قصه اما همین‌قدر تلخ اتفاق افتاد.
مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم رنگ و بوی خاصی گرفته است، برنامه دولت را کاهش هزینه‌های درمان مردم دانست و گفت: در این راستا گام‌های خوبی تاکنون برداشته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی زلزله 4.4 ریشتری دقایقی پیش در گیلانغرب، ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند‌.
روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام کرد: زلزله ۴ ریشتری شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه خسارت جانی و مالی نداشت.
کرمانشاه مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون، از خارج شدن واحد دو این نیروگاه، به منظور انجام تعمیرات دوره‌ای برای کسب آمادگی تولید برق برای پیک زمستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام ضابطان دستگاه قضایی برای برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان، گفت: در این راستا طی ۶ ماه سپری شده از سال جاری بیش از یک تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف و ضبط شد.