ببینید

پیست اسکی دیزین در شمال کوه‌های تهران و به فاصله ۱۲۳ کیلومتر از مسیر جاده چالوس و ۷۱ کیلومتر از مسیر شمشک واقع شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان

جشنواره برداشت گل نرگس

خانم کبری انصاری صاحب باغ ۱۰ هکتاری گل نرگس شهلا در استان گلستان هستند که بزرگترین باغ یک پارچه شخصی گل نرگس ایران است که در حال حاضر به مشهد، تهران و اصفهان صادر می‌شود و در روزهای آینده این نرگس ها به عراق صادر خواهد شد.
گل‌های نرگس کازرون از طراوت و مرغوبیت خاصی برخوردار است که گونه‌های متعددی همچون نرگس شش پر، شهلا و معمولی را شامل می‌شود که از میان آن‌ها نرگس شهلا به جهت داشتن زیبایی و بوی ویژه مشهور است. از ابتدای مهر آبیاری و کاشت پیاز گل نرگس آغاز می‌شود و از دی تا اوایل اسفند برداشت گل نرگس انجام می‌شود. سقراط این گیاه را به دلیل سمی ریشه آن بودن «گردنبند خدایان دوزخ» می‌نامید.
ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 30 دیماه، طرح ظفر (پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ) و طرح اقتدار (دستگیری اراذل و اوباش ) با حضور فرماندهان، سر کلانتران، روسای کلانتری ، روسای پلیس های تخصصی و معاونین و با سخنرانی سردار اشتری و سردار رحیمی در ستاد فاتب برگزار شد.
کلیسای آمناپرکیچ یا وانک از کلیساهای تاریخی ارمنیان اصفهان می‌ باشد و در زمان شاه عباس دوم در سال 1655 میلادی ساخته شده‌ است. گنبد کلیساهای کهن ارمنی مخروطی شکل است، ولی گنبد کلیسای وانک شبیه گنبد مساجد ایرانی عصر صفوی ساخته شده است.

مبین پیمانکار

شهر هزار پیکر‎

سنندج، شهر مجسمه‌ها یا شهر هزار پیکر به احترام ادیبان، ورزشکاران و افراد به نام این دیار و به واسطه مجسمه سازان به نام سنندج پیکره‌ها و سردیس‌هایی را در میادین، پارک‌ها و جایگاه‌های خاص شهر به خود دیده است. مجسمه‌های آزادی، انقلاب، کودک، کوزه به دوش، بسیج، کوهنورد، ملا مصطفی بیسارانی، شهید صیاد شیرازی، برادران شهید نمکی، مستوره اردلان، مولوی کرد، چوپان، مجسمه مقاومت (بزرگ‌ترین مجسمه ایران)، اوراز، ماموستا عثمان هورامی و مجسمه‌های مشاهیر از جمله پیکره‌هایی است که در شهر سنندج نصب شده است.