پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

احتمال افزایش تعداد مبتلایان کرونایی در فارس در مهرماه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به فصل پاییز احتمال افزایش تعداد مبتلایان مثبت کرونایی در فارس طی روزهای آینده به ویژه مهرماه دور از انتظار نیست.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس:

تسهیلات کرونایی خنجری بر قلب مدیران آژانس‌های خدمات مسافرتی است

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس، اعطای تسهیلات کرونایی به ازای هر یک‌ نیرو‌۱۲ میلیون‌ تومان به این دفاتر را به مثابه خنجری بر قلب مدیران آژانس‌ها توصیف کرد و گفت: تاکنون گزارشی از دریافت این تسهیلات از سوی دفاتر نداشته‌ایم و بعید می‌دانم کسی دریافت کرده باشد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در 24 ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 544 نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

مرگ ۷ نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در استان فارس

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۸۶۰ نفر رسیده است.معاون بهداشت دانشگاه با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، از انجام بیش از ۲۶۱ هزار مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: بر اساس بررسی ها، ابتلای ۴۵ هزار و ۱۹۷ نفر به قطعیت رسیده است.
آمار کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران؛

کرونا نفس های ۱۱۷ نفر دیگر را در ایران از شمارش انداخت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۱۷ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۲ هزار و ۴۱۰ نفر رسید و ۲۸ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب 2 مورد فوت جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 541 نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازمطرح کرد؛

افزایش جانباختگان کرونا در فارس به ۸۵۳ نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از انجام بیش از ۲۶۰ هزار آزمایش از مردم استان فارس در زمینه شناسایی موارد ابتلا به کووید۱۹ تاکنون و شناسایی قطعی ۴۴ هزار و ۸۸۳ مورد مثبت خبر داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دعوت از مردم برای شرکت در قرعه کشی ۲ پژوهش مرتبط با کروناویروس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره اجرای دو پژوهش مرتبط با کروناویروس، گفت: برای شرکت عمومی در این دو پژوهش، جوایزی در نظر گرفته شده که از عموم مردم استان دعوت می شود در این برنامه مشارکت داشته باشند.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت/ تاکنون 539 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب 1 مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 539 نفر رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

موج سواری کرونا نفس های 8 هم استانی را از شمارش انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۳۸ نفر رسید.



آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

تاخت و تاز و دوباره کرونا جان 4 هم استانی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها  در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و  مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه  ۵۲۷ نفر رسید.

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از جان باختن 4 هم استانی مبتلا به کووید 19 خبر داد. 
استاندار همدان خبر داد:

تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز

استاندار همدان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد گفت:

باید چرایی تداوم این وضعیت در این شهرستان توسط اعضای کمیته اجتماعی و بهداشت درمان آنالیز و کانون آلودگی بررسی شود.
برای کسی قابل باور نبود که در پایان دومین دهه از هزاره سوم، یک ویروس میکروسکوپی ظرف اندک زمانی این چنین؛ سرنوشت تمامی ساکنان سیاره مسکون را به بازی بگیرد و زندگی روزمره آنان را دستخوش دگرگونیِ مخاطره آمیز سازد؟! کرونا بار دیگر این واقعیت را آشکارا به انسان امروز نشان داد که در جهانِ جهانی شده (globalized world) موسوم به دهکده جهانی (global village) روزگار می گذراند.