تازه‌ترین عناوین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
اگر نخواهیم چشم‌ها را بر واقعیت ببندیم، در ماجرای دستورالعمل تعطیلی بوستان ها، یک طرف ماجرا در خوشبینانه‌ترین حالت قصد کتمان واقعیت را دارد. در یک سوی ماجرا، فرماندار قزوین مدعی است که استان قزوین حتی به «تصمیم» هم رسیده است و در طرف دیگر وزیر کشور و معاون امنیتی او مدعی‌اند که اساسا در وزارتخانه تصمیمی در این باره گرفته نشده و چنین «اطلاعیه»‌ای وجود خارجی ندارد.
اعطای سهام عدالت به جاماندگان تکلیف قانونی در بودجه سال گذشته بود، که به گفته وزیر اقتصاد قرار شد ابتدا موانع حقوقی برداشته شود و بعد سبد سهام برای نومشمولان به تصویب برسد.
«بانک مرکزی کشورمان به تازگی در جدیدترین گزارش خود، از افزایش قیمت هر مترمربع مسکن در تهران در اسفندماه سال ۱۴۰۲ به بیش از ۸۱ میلیون تومان خبر داده است. آماری که از افزایش بیش از ۳ درصدی در قیاس با ماه گذشته و افزایش بیش از ۲۴ درصدی در قیاس با دوره زمانی مشابه سال گذشته خبر می‌دهد.»
با پایان یافتن تعطیلات نوروزی سال 1403، انتظار می‌رود حجم، ارزش معاملات و در نهایت پویایی معاملات افزایش یابد. کارشناسان معتقدند، تحرکات دلار همچنان محرک اصلی بازار سرمایه به شمار می‌رود. با این حال، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق نیز در جریان معاملات روز سه‌شنبه مورد توجه خواهد بود.
رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست استان فارس خبر داد:

تعطیلی موقت پارک ملی بمو بر اثر مشاهده تب برفکی

رییس اداره محیط زیست و مدیریت حیات وحش محیط زیست استان فارس گفت: بر اثر مشاهده تب برفکی تا اطلاع ثانوی پارک ملی بمو تعطیل است.
برقستان به عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با تخصص و سابقه بالا در حوزه ساخت بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی و خانگی، نقش چشمگیری در تأمین نیازهای افراد و نهادها به آب و حفاظت در مواجه با آتش‌سوزی دارد.
مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیریز:

استقبال سنگ‌نوردان و کوهنوردان از هفت حوض نیریز

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیریز گفت: سنگ‌نوردان، کوهنوردان و مسافران نوروزی از سراسر کشور با استقبال کم نظیر از جاذبه‌های طبیعی هفت حوض شهرستان نیریز دیدن کردند.
متاسفانه نه تنها بهره برداران بومی، گیاهان دارویی را به شکل بی رویه و غیر علمی جمع آوری می کنند بلکه در سال های گذشته به وفور مشاهده شده که افراد سودجو از شهرستان های همجوار به این شهرستان وارد می شوند و با برداشت بی رویّه برخی گیاهان دارویی، این گونه ها را قربانی زیاده خواهی خود می کنند.