سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

هفته پیش محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نظارت ساترا (به نمایندگی از سازمان صداوسیما) بر وی‌اودی‌ها و محصولات شبکه‌ی نمایش خانگی در فضای مجازی را غیرقانونی دانست و تأکید کرد که هنوز قانونی ناظر به تفویض این اختیار از ارشاد به صداوسیما به تصویب نرسیده است.
منوچهر طیاب، کارگردان و مستندساز، فراق دوست قدیمی خود، خسرو سینایی را تاب نیاورد.

سریال آقازاده که تا اینجای کار به جای ارائه فهم یا درک تازه‌ای از موضوع آقازادگی صرفاً داستان دختری به نام مانلی را توصیف کرده، در سکانسی جنجالی به موضوع ازدواج موقت اشاره‌ای گذرا کرده است
علیرضا داوودنژاد:

عمدتا در خانه هستم

علیرضا داوودنژاد کارگردان پیش کسوت سینما گفت: این روزها عمدتا در خانه هستم، مگر در موارد خاصی که برای خرید بیرون می‌روم و در آن زمان هم ماسک می‌زنم.
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تحریم ها و موانع موجود در اداره کشور انعکاس دستاوردهای دولت را از اهداف اصلی رادیو دانست.
محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» درباره تغییر رویکرد این مسابقه در فصل دوم، از فضای سلبریتی‌محور به سمت دعوت از مردم عادی برای رقابت، توضیحاتی ارائه کرد.
ادامه فیلم برداری سریال "دادٍستان" با بازیگران جدید

از محمد کاسبی و برزو ارجمند تا نگار فروزنده و نیما شاهرخ‌شاهی

در حالی که بیش از ۵۰ درصد سریال تلویزیونی "دادستان" تصویربرداری شده، بازیگران جدید این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی معرفی شدند.
رضا ناجی؛ بازیگر سینما و دارنده جایزه خرس نقره ای، از پایان دوره‌های شیمی درمانی و موفقیت آمیز بودن آن خبر داد.