سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رضا کیانیان در یک گفتگوی تصویری گفت: یک‌بار داشتم از میدان ولی‌عصر به سمت سینما بلوار می‌رفتم. ساعت دو، سه دبیرستان دخترانه‌ای تعطیل شده بود. داشتند می‌آمدند و تا من را دیدند جیغ زدند.
بازی ایران و سوریه درحالی قرار است چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور نمایش داده شود که این قبیل ابتکارها، ضمن بازپروری وظایف سنتی سینماها، رونق خوبی را برای آنها به ارمغان آورده و فرآیند سینماداری را به شکل استاندارد و جهانی خود نزدیک می‌کند.
سریال گناه فرشته ظاهرا روایتی از یک جنایت است که لایه‌های مختلفی از فساد اقتصادی و نفوذ و رانت را درون خود دارد. قهرمان اصلی داستان حامد تهرانی یک وکیل مجرب است که سعی می‌کند از فرشته که به اتهام قتل امیر عشیری در زندان است، دفاع کند.
با دوبله اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»؛

«سالار» به نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «سالار» Salaar به کارگردانی پراشانت نیل با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
تصاویر جدیدی از مرجانه گلچین به تازگی منتشر شده است که اگر به آن‌ها کمی دقت کنیم متوجه تغییر چهره و احتمالا عمل‌های زیبایی او می‌شویم و به همین دلیل هم در فضای مجازی وایرال شده‌اند.
در طول نود و پنج دوره برگزاری جوایز آکادمی اسکار ، تاکنون دستاوردهای فراوانی ثبت شده اما چند رکورد بزرگ همچنان دست نخورده باقی مانده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان اثرگذاری سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی در جوامع به دلیل ایجاد حس همذات پنداری مخاطبان بسیار بالاست، همین نکته در واقع تیغ دولبه‌ای است که می‌تواند سطح دانش فرهنگی مخاطب به سمت صعودی شدن یا به دره تباهی هدایت کند.