اخبار فرهنگی و هنری

به روزترین و پربیننده ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در حوزه های مختلف مانند سینما و تئاتر، موسیقی و نشر و ... را در اخبار فرهنگی و هنری پرسون دنبال کنید.

موزه و کتابخانه «دکتر قریب» که قرار بود همزمان با زادروز زنده‌یاد بدرالزمان قریب در یکم شهریورماه با حضور او افتتاح شود، پس از درگذشت این زبان‌شناس و نویسنده فقید گشایش یافت.
ادامه فیلم برداری سریال "دادٍستان" با بازیگران جدید

از محمد کاسبی و برزو ارجمند تا نگار فروزنده و نیما شاهرخ‌شاهی

در حالی که بیش از ۵۰ درصد سریال تلویزیونی "دادستان" تصویربرداری شده، بازیگران جدید این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی معرفی شدند.
رضا ناجی؛ بازیگر سینما و دارنده جایزه خرس نقره ای، از پایان دوره‌های شیمی درمانی و موفقیت آمیز بودن آن خبر داد.
ده سال از درگذشت مهین شهابی ـ بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گذرد. بازیگری که عزت‌الله انتظامی، او را یکی از بانوان مبارز تئاتر توصیف کرده بود.
مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج السعاده» روستای دوستدار کتاب بزنج از افتتاح پروژه های فرهنگی و اقتصادی شامل مجتمع فرهنگی چند منظوره، کتابخانه عمومی این روستا و نیز بهره برداری از کارگاه تولید قارچ ویژه بانوان همزمان با هفته دولت خبر داد.
با پایان قسمت های دهم و یازدهم فصل جدید مسابقه کارآفرینی «میدون» ابوالفضل هنزه ای کارآفرین صنعت تولید سوسیس و کالباس و منصور شادمهری کارآفرین صنعت تجهیزات لوازم خانگی به مرحله بعدی این رقابت راه یافتند.
مجموعه تلویزیونی "شهید باکری" قرار است تصویری از رشادت‌های شهدای لشکر عاشورا نشان دهد؛ سریالی که نگارش و پژوهش را به پایان رسانده و با تصمیم صداوسیما به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.