کرمان

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره طرح استیضاح وزیر کشور تاکید کرد: مطالبه ‌گری خود را از وزیر کشور و دولت تا زمان عذرخواهی رسمی دولت از مردم استان کرمان، ادامه خواهیم داد و قطعا استیضاح وزیر کشور در دستور کار مجمع نمایندگان استان خواهد بود.
محمد حسین خانی نویسنده کرمانی جدیدترین اثر خود با نام « از قنات ‌ملک تا بهشت» را با محوریت کودکی و زادگاه سپهبد شهید حاج ‌قاسم سلیمانی به زودی وارد بازار نشر خواهد کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی سینای زرند افتتاح شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مشخصات بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی سینای زرند عنوان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت حدود ۲۵ هزار متر مربع و با متراژ۱۳۲۰۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شده است و این بیمارستان دارای ۱۵۰ تخت در بخش‌های بستری، کودکان، جراحی، زنان و زایمان، بخش‌های ویژه سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو، دیالیز، اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، تشخیص طبی، سونوگرافی و ... است.
آیین بهره‌برداری از یک‌هزار و ۵۵۰ طرح‌ ملی وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش در سراسر کشور و سه طرح بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمان، قم و مشهد با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد.
مشاور استاندار کرمان خبر داد؛

استاندار کرمان استعفا داد

مشاور استاندار کرمان گفت: استاندار کرمان در نامه ای به وزیر کشور از سمت خود استعفا داده است.
رئیس اتاق بازرگانی کرمان هشدار داد:

صادرات استان کرمان در آستانه قفل شدن

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان در رابطه با تعلیق کارت های بازرگانی و مشکلات موجود در زمینه بازگشت ارز حاصل از صادرات، گفت: اگر تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری برای رفع تعهد ارزی صادرکنندگان تمدید نشود بیش از ۱۰۰ کارت دیگر در کرمان تعلیق و صادرات استان قفل خواهد شد.
کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان شایعه اعمال محدودیت های ترافیکی و جریمه خودروها و منع تردد خانوادگی را تکذیب کرد.
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، از اجرای پروژه موزه سبز، در راستای ارزیابی شرایط محیطی موزه‌های این استان خبر داد.
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدید های استانی خود، سفر دو روزه ای را به استان کرمان برای بررسی مسائل کشتی و دیدار با مسئولان سیاسی و ورزشی این استان داشت.
استان کرمان رتبه اول کشف مواد مخدر کشور را دارد؛

کشف ۱۶۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال، درکرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۶۰ تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: کرمان رتبه اول کشف مواد مخدر کشور را دارد.