پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه

محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.
تصویر پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

از جرگه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاران صدیق مقام معظم رهبری یاوری خستگی ناپذیر رخت بر بست که رخت خادمی و نشان جان نثاری آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام زیبنده قامت او بود.خادمان این سرزمین و مردمان آن برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هیچگاه از پای ننشستند و از بذل جان، دارائی و آبروی خود دریغ نورزیدند. رئیس جمهور محبوبمان نیز که ان شاءالله در این لحظات در کنف حمایت و کرامت ارباب رؤوفش حضرت امام رضا علیه السلام در سیر بسوی عوالم قرب الهی است، پس از سالها تلاش و کوشش جهادگونه در سنگرهای گوناگون خدمت و همت در راه پیشرفت،توسعه و تعالی ایران اسلامی در شب ولادت مولایش جان خویش بر عهدی که با خدا و رسول او و اولیاء طاهرینش داشت نهاد .او شهیدانه زیست و شهادت جانسوز در تقارن ایام میلاد امام هشتمین و در لحظات خدمت و تلاش صادقانه برای این مردم نشان از خلوص و وثاقت او و یارانش در این مسیر دارد.

اینجانب بعنوان یکی از خدمتگزاران دولت مردمی اندوه جانکاه شهادت خادم جمهور و همراهان او را که همه ما را در سوگ نشاند،نخست به پیشگاه حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف و سپس به محضر مقام معظم رهبری ،همکارانم در تمامی بخشهای دولت و نیز بانک توسعه تعاون و اقشار ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض می کنم و برای آن جان پاک و روح مطهر طلب علو درجات دارم.

ما برای سربلندی ایران عزیز استوار ایستاده ایم و جهانیان بدانند آنسان که امام راحل فرمود با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی ایجاد نخواهد شد ...

محمد شیخ حسینی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون

منبع: بانک توسعه تعاون

669378

مطالب مرتبط