اشدری، رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین؛

مدیریت شهری قزوین به طرحهای پیشنهادی شورا بی توجه است

اشدری، رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:عدم توجه به طرحهای پیشنهادی اعضای شورا از سوی مدیریت شهری عین بی حرمتی به شورا و ظلم در حق مردم است.
تصویر مدیریت شهری قزوین به طرحهای پیشنهادی شورا بی توجه است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای شورا درمقابل لوایح ارسالی از سوی شهرداری وظایفی از جمله بررسی آنها در کمیسیونهای تخصصی و صحن شورا و تصمیم گیری پیرامون آنها دارند از سوی دیگر قانونا شورا یک وظیفه مهمتر هم دارد ضمن اینکه قبل از شهردار به صرفه و صلاح شهر و شهروندان واقف است و آن را می داند.

وی ادامه داد: براین اساس لازم است تا در برخی موارد مورد نیاز شهر و شهروندان پیشنهاداتی را درقالب طرح به شهردار اعلام کنیم که این طرحها به تائید و امضای اکثریت اعضای شورا رسیده است و اغلب به امضای ۹ نفر اعضای شورا رسیده و به شهردار ابلاغ شده تا لوایح آن به شورا ارایه شود، اما متاسفانه بسیاری از طرح ها مسکوت مانده و هیج لایحه ای ارائه نگردیده است ، مناسبت دارد ضمن توضیح قانع کننده شهردار محترم نسبت به ارائه لایحه اقدام فوری انجام گیرد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تا شهردار و یا نماینده شهردار پاسخ اعضای شورا مبنی بر بی توجهی به طرح های پیشنهادی را بدهند، همچنین قرار بود تا لیست این طرح ها که طبق آیین نامه شورا به شهرداری ابلاغ شده را ارایه دهند.
اشدری خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع از سوی ریاست شورای اسلامی شهر قزوین شد.
رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به موضوع حمایت از تیم فوتبال شمس آذر اختصاص داشت گفت:احساس شور و نشاط اجتماعی و شادابی ایجاد شده در جوانان و نوجوانان این شهر در اثر موفقیتها و افتخارآفرینی های تیم فوتبال شمس آذر بسیار اهمیت دارد و در این راستا باید هزینه کنیم و این تیم را مورد حمایت قرار دهیم.
وی تصریح کرد: در زمانی که این شهر تیم پیکان را در مسابقات فوتبال داشت بهترین مکان‌ها و شرایط بهره برداری اقتصادی تبلیغاتی شهر برای این تیم درنظر گرفته شده بود و حمایت می شد اما تاثیرات آن چنانی از این تیم عاید شهر نشد دریغ از یک مسابقه با تماشاچی برای دوست داران ورزش ! اما حالا که تیم فوتبال شمس آذر موفقیتهای خوبی در لیگ برتر کسب نموده باید حمایت های خوبی از این تیم داشته باشیم تا با حمایت‌های مردمی موفقیت هایش روز افزون شود، علاوه بر آن در ترویج فرهنگ ورزش جوانان موثر واقع شود.
اشدری تاکید کرد: با وجود تیم فوتبال شمس آذر گردشگری ورزشی نیز آغاز خواهد شد و می توانیم در این زمینه نیز اقداماتی را داشته باشیم .

668972