حاجت روایی فوری با خواندن یس + نماز حاجت قوی

یکی از بهترین سوره ها برای حاجت روایی سریع سوره یس است که در این مطلب روش های خواندن این دعا برای حاجت روایی فوری را برایتان آماده کرده ایم.
تصویر حاجت روایی فوری با خواندن یس + نماز حاجت قوی

به گزارش سایت خبری پرسون، از سلمان فارسی روایت شده اگر کسی 10 روز بعد از نماز صبح و پیش از سخن گفتن با کسی، 10 مرتبه دعایی که در زیر نوشته شده است را بخواند و سپس سوره یس بخواند هر حاجتی را که بخواهد انجام شود. انشاءالله زیرا که اسم اعظم خداوندی در این دعاست:

«بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.» (گوهر شب چراغ، ج2، ص18)

سوره یس

نماز حاجت روایی فوری با سوره یس

برای حل مشکل و حاجت روایی، شب جمعه، 4 رکعت نماز به شیوه ای که گفته شده است بخوانید

در رکعت اول:

بعد از سوره حمد سوره یس را بخواند و سپس به رکوع رفته و هنگامی که سر از رکوع بر می دارد صد مرتبه این ذکر را بگوید:

«واذا سلک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوة الداع اذا دعان فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلهم یرشدون» (بقره، 186).

در رکعت دوم:

حمد را دو مرتبه، سوره یس را یک مرتبه بخواند و بعد از آن قنوت را بجای آورد و به رکوع رفته و پس از سر برداشتن از رکوع همان ذکر (بقره، آیه 186) را صد مرتبه تکرار کند و به سجده رود و پس از دو سجده تشهد را بخواند اما بدون سلام برخیزد مثل کاری که در نماز ظهر انجام می دهد.

در رکعت سوم:

حمد را سه مرتبه و یس را یک بار و رکوع را بجای آورد و پس از سربرداشتن از رکوع این ذکر را صد مرتبه بگوید:«فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم»(بقره، آیه 137).

در رکعت چهارم:

حمد را 4 مرتبه بخواند و یس را یکبار بخواند و بعد از رکوع بگو:«یا ربِّ إدْفَعْ عَنّی الضُّرَّ وَ انْتَ اَرْحَمُ الراحِمینْ».

پس از دو سجده و تشهد و سلام به سجده برود و پیشانی را برزمین بگذارد و صد مرتبه این ذکر را بگوید:استغفرالله و بعد از آن گونه راست را بر زمین بگذارد و صد مرتبه بگوید:«اللهم صل علی محمد و آل محمد» و بعد گونه چپ را بر زمین بگذارد و بگوید:«انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون» (یس، 82) و پس از آن حاجت را بخواهد که انشاءالله برآورده خواهد شد.(بحارالانوار، ج89، ص321)

برآورده شدن هر حاجتی

برای برآورده شدن حاجات به هر نیتی که باشد سه مرتبه سوره «یس» خوانده و هر بار که میخوانید با رسیدن به لفظ مبین یک انگشت خود را گره میکنید، بعد از آنکه سوره را تمام کردید 3 مرتبه این دعا را بخوانید:

«سبحان المفرج عن کل مهموم سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون انّما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی ء و الیه ترجعون یا مفرج الهم فرج یا مفرج الهم فرج یا مفرج.» (کشکول ارومیه ای،ص148)

منبع: نمناک

668186