منتخب مردم رفسنجان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی؛

دولت سیزدهم اصلاح نظام بانکی را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داد

منتخب مردم رفسنجان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی یکی از اقدامات مهم دولت را مدیریت بودجه برای جلوگیری از کسری عنوان کرد و گفت: اصلاح نظام بانکی توسط دولت سیزدهم سبب شد در پایان سال گذشته رشد نقدینگی کمتر از ۲۵ درصد حفظ شود.
تصویر دولت سیزدهم اصلاح نظام بانکی را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داد

به گزارش سایت خبری پرسون، احمدانارکی محمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام در رابطه با عملکرد دولت، گفت: یکی از اولویت‌های که دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود آن را مورد توجه قرار داد، حمایت از مردم در تمام بخش‌ها بود که در واقع دولت مردمی را در عمل اثبات کرد.

منتخب مردم رفسنجان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم با همین ایده و هدفی که برای خود تعریف کرد، بیش از ۸ هزار واحد و کارخانه تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را به چرخه تولید بازگرداند و در عمل بسیاری از کارگرانی که بیکار شده بودند به اشتغال قبلی خود بازگشته و همچنین ۱۹۱ هزار شغل جدید ایجاد شد.

وی با بیان اینکه توجه دولت به بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان به رونق اقتصاد کمک شایانی کرد، یادآور شد: ۵ هزار شرکت دانش بنیان در ابتدای دولت سیزدهم فعالیت می‌کردند که این رقم در ۲ سال گذشته با عملکرد و حمایت دولت به بیش از ۱۰ هزار واحد رسید که نشان دهنده رویکرد دولت در جهش تولید و توجه به بخش خصوصی است.

انارکی محمدی با بیان اینکه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی هر جا که مردم پای کار کشور آمدند به موفقیت نظام اسلامی ختم شد، تصریح کرد: دولت خارج از نگاه سیاسی توجه خود را به رفع مشکلات کشور و مردم معطوف کرد و در این راه از همه ظرفیت‌ها کمک گرفت. در ادامه راه هم دولت هرکجا نیاز به قانون دارد باید از ظرفیت مجلس کمک بگیرد تا گره‌های کشور در بخش‌های مختلف باز شود.

منتخب مردم رفسنجان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره سیاست توجه به همسایگان در سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: اولویت دولت در سیاست خارجی بهبود روابط با کشورهای همسایه، آمریکای لاتین و افریقا است که منجر به عضویت ایران در سازمان‌های مهم بین المللی شد.

وی یکی از اقدامات مهم دولت را مدیریت بودجه برای جلوگیری از کسری عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اصلاح نظام بانکی را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داد که این رویکرد سبب شد در پایان سال گذشته رشد نقدینگی کمتر از ۲۵ درصد حفظ شود و این رویه به مهار تورم و توسعه کسب و کارها و واحدهای تولیدی منجر خواهد شد.

منبع: ایرنا

625245