عملیات طوفان الاقصی بدترین سیلی را به صهیونیست ها زد

سالار ولایتمدار (آبنوش) منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست ها در عملیات طوفان الاقصی بدترین سیلی را از جبهه مقاومت دریافت کردند.
تصویر عملیات طوفان الاقصی بدترین سیلی را به صهیونیست ها زد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سالار ولایتمدار (آبنوش) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس و آرمان آزادی فلسطین، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب چهره رژیم اشغالگر قدس منفورتر از گذشته شده و جمهوری اسلامی ایران با تمسک به ولایت فقیه و فقه امام باقر(ع)، صهیونیست ها را در بدترین وضعیت طول تاریخ نحس شان قرار داده است.

وی با بیان اینکه قوام یافتن اصل «وحدت کلمه» در بین امت اسلامی توسط جبهه مقاومت رقم خورده که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است،
وی افزود: دشمن به دنبال رسیدن به اهداف خود از طریق رسانه ها و هدایت افکار عمومی است ولی امروز تحقیر تفکر و نابودی موجودیت رژیم نحس صهیونیستی به برکت رهبری مقام معظم رهبری در حال وقوع می باشد و این اقدام همان انتقام سخت است.
منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها در عملیات طوفان الاقصی بدترین سیلی را از جبهه مقاومت دریافت کردند، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در حال ارتقاء بازدارندگی و سطح مقابله با دشمن است ولی رژیم صهیونیستی در شرایط اسفباری قرار گرفته که خود آن ها نیز به آن اعتراف می کنند.
ولایتمدار در ادامه ضمن اشاره به بحث های مطرح شده پیرامون انتقام سخت از دشمنان ایران اسلامی، تصریح کرد: مساله ای که امام (ره) برای روز جهانی قدس مطرح فرمودند مهم و ضروری است و باید برای همگان تبیین شود. اینکه کشورمان در راس جبهه مقاومت قرار دارد، نشانه ابهت و عظمت جمهوری اسلامی ایران می باشد و باید شکرگذار نعمت وجود رهبری باشیم که موجب این عزت شده است.
وی عنوان کرد: اینکه به ترورهای بزدلانه رژیم صهیونیستی با یک موشک یا یک حمله متقابل پاسخ دهیم نمی‌تواند انتقام سخت تعریف شود بلکه باید نگاه ها متعالی تر باشد و اصل قضیه که نابودی این غده سرطانی است را دنبال کنیم.منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امروز نه تنها ملت های مسلمان بلکه ملت های آزاده جهان نیز در جبهه انقلاب اسلامی قرار گرفته و به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برده اند.

منبع: پرسون

625138