طی سال ۱۴۰۲ با اختلافی قابل توجه صورت گرفت:

شهرداری منطقه ۱۵ تهران رتبه نخست در نوسازی معابر را کسب کرد

شهردار منطقه ۱۵ از کسب رتبه نخست بهسازی آسفالت معابر منطقه ۱۵ طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی شد.
تصویر شهرداری منطقه ۱۵ تهران رتبه نخست در نوسازی معابر را کسب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اعلام این خبر گفت: به لطف خدا و مساعدت شهردار محترم تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تلاش همکاران طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۱ هزار تن آسفالت در کوچه و خیابان‌های نواحی هفتگانه پخش شد که با این حجم فعالیت با اختلاف چشمگیر رتبه نخست شهر تهران را کسب کردیم.

او با اشاره به اینکه ۲۴۵ معبر در سطح منطقه به مساحت تقریبی ۶۵۰ هزار متر مربع به صورت مکانیزه، دستی و لکه گیری بهسازی شد، افزود: در همین راستا ۱۷۸ معبر به صورت دستی و ۶۷ معبر نیز به صورت مکانیزه در سطح نواحی هفتگانه بهسازی و نوسازی شد.

شهردار منطقه به نوسازی چند معبردر این طرح اشاره کرد و گفت: بزرگراه امام رضا (ع)، بعثت، بسیج، پایانه خاوران، خیابان شهید فاضل بجستانی، شاهد، بلوار امام رضا (ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی، خوب بخت، و... از جمله این موارد است.

او اضافه کرد: در طرح نهضت آسفالت در سال ۱۴۰۲ همچنین بازار میوه و تره بار بعثت به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و نیز محوطه ۱۳ مدرسه در سطح نواحی هفتگانه با مساحتی بالغ بر ۱۹ هزار متر مربع بهسازی شد.

شیری با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد، گفت: معابر و خیابان‌هایی که نیاز به بهسازی دارند در سطح ناحیه شناسایی می‌شوند و بر اساس اولویت، عملیات عمرانی آن‌ها انجام می‌شود.

شهردار منطقه در پایان از اجرای نهضت پیاده رو سازی و جدول بندی معابر تا تکمیل سرانه های فرهنگی ورزشی در منطقه ۱۵ طی سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: نهضت پیاده روسازی و جدول بندی در سال جاری در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفته و نیز با تعریف پروژه آبهای سطحی موضوع مدیریت سیلاب با جدیت پیگیری خواهد شد.

منبع: شهرداری منطقه ۱۵

624748