رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست)

جهت رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست) با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد
تصویر رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست)

به گزارش سایت خبری پرسون، خطای "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" یا ارور page isn’t available right now یا "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

این ارور ممکن است در تلفن همراه های آیفون و اندروید، به دلیل استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن باشد. چرا که تغییر سرور های وی پی ان، باعث می شود پلتفرم اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و به دلایل مسائل امنیتی از ادامه ی فعالیت شما در این اپلیکیشن جلوگیری نموده و با نمایش ارور page isn’t available right now شما را از حساب کاربری بیرون اندازد.

همچنین ممکن است در مواردی نیز، آی پی تلفن همراه شما در اینستاگرام بلاک شده و تا زمانی که فرآیند آنبلاک آی پی را انجام ندهید، از ادامه ی فعالیت شما در این پلتفرم جلوگیری خواهد شد.

این نکته حائز اهمیت است، که چنانچه هرچه سریعتر در راستای رفع مشکل page isn’t available right now اقدامات لازم را انجام ندهید، حساب کاربری شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد! نگرانی افرادی که پیج کاری (بیزنس اکانت) اینستاگرام آنها دچار مشکل شده، دوبرابر خواهد بود چرا که برگرداندن اکانت اینستاگرام این افراد دارای فرآیند پیچیده تری می باشد.

اما نگران نباشید شما میتوانید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران ارتباط گرفته و مشکل حساب کاربری خود را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایید.

جهت رفع مشکل page isn’t available right now، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

تلاش مجدد: بعضی اوقات به دلیل مشکلاتی مانند شبکه، سرور، یا اختلالات تلفن همراه شما، دسترسی به صفحه ممکن است موقتاً مختل شده باشد. در این حالت، می‌توانید بعداً تلاش کرده و یا صفحه را در مرورگر دیگری باز کنید.

استفاده از فیلتر شکن: در مواردی ممکن است به دلیل ثابت بودن آی پی فیلترشکن شما، و ورود مکرر به حساب کاربری اینستاگرام خود، آی پی مربوطه بلاک شده و به هیچ عنوان امکان ورود به اپلیکیشن را نداشته باشید.

بررسی اتصال اینترنت: ممکن است اینترنت شما با مشکل روبرو شده، و درخواست شما به سرور نرسیده باشد. در این صورت، می‌ بایست اتصال اینترنت خود را بررسی کرده و سپس مجدداً تلاش نمایید.

تماس با پشتیبانی اینستاگرام: در صورتی که با استفاده از روش‌های فوق، دسترسی به صفحه مورد نظر مقدور نبوده، و همچنان با ارور "page isn’t available right now" می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط گرفته و شاهد برگرداندن اکانت خود باشید. رفع ارور "درحال حاضر صفحه در دسترس نیست" دارای مدت زمان خاصی می باشد، به این معنا که اگر طی ۳۰ روز جهت برطرف سازی این پیغام اقدام نکرده باشید، حساب کاربری خود را برای همیشه از دست خواهید داد!

پشتیبانی اینستاگرام در ایران قادر به حل تمامی مشکلات و ارورهای احتمالی، و همچنین برطرف سازی اختلالات درون شبکه ای این اپلیکیشن می باشد.

به طور کلی ارور page isn’t available right now یا "در حال حاضر صفحه در دسترس نیست" در اینستاگرام به معنی این است که این اپلیکیشن نمی‌تواند به درخواست شما برای دسترسی به صفحه‌ای که درخواست کرده‌اید، پاسخ دهد.

این ارور می‌تواند به دلیل مسائل فنی در سیستم اینستاگرام، مشکلات شبکه، مشکلات مرورگر یا اشکالات در حساب کاربری شما باشد. به همین دلیل، برای رفع این مشکل می بایست دلیل اصلی نمایش این ارور را شناسایی کرده، سپس اقدامات لازم را جهت رفع آن انجام دهید.

از جمله راه‌های رفع این مشکل می‌توان به:

بررسی و اصلاح تنظیمات حساب کاربری

استفاده از مرورگر دیگر، انجام تلاش مجدد

حذف کش و داده‌ های مرورگر

به روزرسانی مرورگر و سیستم عامل

استفاده از شبکه‌ های دیگر تلفن همراه

اتصال به اینترنت با سرعت بیشتر

و یا تنظیمات مربوط به فایروال و ضد ویروس اشاره کرد.

در صورتی که هیچ یک از راه‌های فوق مشکل شما را حل نکرد، می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

منبع: دستیار کمک

624717