انصارالله: هرگونه حمله آمریکا مانع مردم و نیروهای مسلح ما نخواهد شد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن، بامداد امروز (شنبه)، به دنبال حملات آمریکا به صنعا -پایتخت یمن- اعلام کرد این حملات، عملیات‌های نیروهای مسلح یمن را متوقف نخواهد کرد.
تصویر انصارالله: هرگونه حمله آمریکا مانع مردم و نیروهای مسلح ما نخواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های یمنی، شامگاه جمعه، با انتشار تصاویری خبر دادند آمریکا دست‌کم در چهار حمله هوایی منطقه‌های عطان، النهدین و جربان در پایتخت یمن را مورد حمله قرار داده است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پی این حملات گفت حملات هوایی آمریکا به صنعا ادامه تجاوزی است که آمریکا و انگلیس برای محافظت از اسرائیل آغاز کرده‌اند که این رژیم را برای تداوم جنایت‌های وحشیانه علیه مردم فلسطین در نوار غزه تشویق می‌کند.

سخنگوی انصارالله در ادامه گفت: «هرگونه حمله هوایی متجاوزانه مانع مردم و نیروهای مسلح ما برای تداوم عملیات‌ها علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای فلسطین اشغالی است، نخواهد شد تا زمانی که تجاوزات [در غزه] متوقف شود و محاصره این منطقه پایان یابد.»عبدالسلام در پایان اضافه کرد که یمن از حق دفاع از خود و پاسخ به منشأ تهدید برخوردار است.

یمن بعد از تشدید حملات اسرائیل به نوار غزه حمایت کامل خود را از مردم فلسطین و نیروهای مقاومت اعلام کرد و جنوب اراضی اشغالی فلسطین را مورد حمله پهپادی و موشکی قرار داد و به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی بود، اجازه عبور از تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را نداد.آمریکا در پی تشدید حملات یمن، به همراه انگلیس و چند کشور دیگر ائتلافی دریایی تشکیل داد تا جلوی عملیات‌ یمنی‌ها را بگیرد.جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی تاکنون بارها خاک یمن را مورد حمله قرار داده‌اند.

منبع: فارس

624641