هیچ کدام از بازیکنان تیم رئال نمی توانند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنند

گفته می‌شود که تیم فوتبال رئال مادرید به ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که احتمالا به کهکشانی‌ها ملحق شود، اجازه حضور در المپیک پاریس را نخواهد داد.
تصویر هیچ کدام از بازیکنان تیم رئال نمی توانند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، کیلیان امباپه کاپیتان تیم ملی فرانسه علاقه دارد در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازی کند، اما این موضوع از دستان او خارج شده است و باید باشگاه او در این مورد تصمیم بگیرد.

تیری آنری سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال فرانسه اعلام کرده است که دوست دارد بهترین گلزن باشگاه پاری سن‌ژرمن در تیمش حضور داشته باشد. امباپه هم می‌تواند در المپیک پیش‌رو به عنوان یکی از سهمیه‌های بزرگسالان پا به زمین مسابقات بگذارد.

هرچند امباپه همچنان بازیکن پی‌اس‌جی است اما براساس گزارش‌ها او احتمالا تابستان سال جاری میلادی راهی برنابئو خواهد شد.

تیم فوتبال رئال مادرید در بیانیه‌ای اعلام کرده است که هیچ کدام از بازیکنان این تیم حق ندارند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنند و این یعنی در صورت پیوستن مرد فرانسوی به رئال، باید با المپیک خداحافظی کند.

امباپه در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص حضورش در المپیک گفته بود: همیشه دوست داشتم در این تورنمنت بازی کنم و این را یک هدف بزرگ می‌دانم. اما اگر باشگاه به من اجازه ندهد، نمی‌توانم مخالفت کنم.

المپیک ۲۰۲۴ از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ( ۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز ۲۸ آگوست تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

624636