بازگشت بیت کوین به بالای ۷۳ هزار دلار/تحلیلگران هدف بعدی را مشخص کردند!

علی‌رغم افت ناگهانی قیمت بیت کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته، پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان با قدرت به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این خبر، قیمت آن به بالای سطح ۷۳ هزار دلار بازگشته است.
تصویر بازگشت بیت کوین به بالای ۷۳ هزار دلار/تحلیلگران هدف بعدی را مشخص کردند!

به گزارش سایت خبری پرسون، در این میان، به گفته ویلی وو، تحلیلگر بیت کوین، جریان روزانه سرمایه‌ای که توسط شبکه بیت کوین ذخیره می‌شود، به ۲ میلیارد دلار در روز رسیده که بالاترین رقم از سال ۲۰۲۱ است. وو پیش‌بینی می‌کند که این بار، جریان ورودی احتمالاً حتی بیشتر هم خواهد شد. او افزایش قابل‌توجه ورودی سرمایه را به راه‌اندازی ETFهای اسپات نسبت می‌دهد.

btc-price-surge-to-83000-likely-

در همین حال، داده‌های درون زنجیره‌ای نیز نشان می‌دهند که با وجود فروش برخی از نهنگ‌ها، کیف پول‌های کوچک‌تر بیت ‌کوین در حال انباشت هستند.

به گزارش پلتفرم Santiment، در دو هفته گذشته که بیت‌ کوین به طور مداوم در حال رکوردشکنی بوده است، تعداد کیف‌پول‌های کوچکی که کمتر از ۰٫۱ بیت ‌کوین دارند، در حال افزایش بوده و ۲۷۷ هزار آدرس این‌چنینی ایجاد شده است. در مقابل، تعداد کیف‌پول‌هایی که هزار بیت کوین یا بیشتر دارند، کاهش یافته و ۱۰۵ کیف پول کمتر در مدت مشابه ثبت شده است.

btc-price-surge-to-83000-likely-

افزایش قیمت بیت کوین تا ۸۳ هزار دلار؟

علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، در توییت اخیر خود به پیشرفت قابل‌توجهی در بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرده است. بر اساس توییت مارتینز، تقریباً ۸۳ میلیارد دلار به دارایی‌های دیجیتال مختلف سرازیر شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه، در مجموع ۷۵ میلیارد دلار، به سمت دو ارز دیجیتال پیشرو، یعنی بیت کوین و اتریوم، هدایت شده است.

مارتینز در ادامه با بررسی شاخص نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) بیت کوین و الگوهای تاریخی آن، هدف ۸۳،۰۳۵ دلار را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده است.

btc-price-surge-to-83000-likely-

منبع: رمزارز نیوز

614017