هشدار جدی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی:

هنجارشکنان را رصد و خودروهایشان را توقیف خواهیم کرد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال محدودیت در برخی معابر شهر مشهد خبر داد و گفت: خودروهای هنجار شکن در سامانه ثبت شده و خوردو آن‌ها توقیف خواهد شد.
تصویر هنجارشکنان را رصد و خودروهایشان را توقیف خواهیم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به وظیفه ذاتی پلیس در برخورد با هنجارشکنان عنوان کرد: نظر کلی ما این است که عصر امروز و امشب، ۲۲ اسفندماه، با انسداد مسیر و اعمال محدودیت‌ها خیلی برای مردم مزاحمت ایجاد نکنیم تا به تفریحشان برسند، مشروط بر اینکه مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود و سعی می‌کنیم در شادی مردم سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها و انسداد مسیر تنها در صورت اشباع ظرفیت معابر اعمال خواهد شد، گفت: در بعضی از مسیرها از جمله بلوار نماز، تقاطع سیدی، تقاطع دلاوران، تقاطع میدان شهید جوان به سمت بالا، بلوار هاشمیه و وردی‌های پارک خورشید، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ورودی‌های طرقبه و شاندیز، چنانچه تقاضا بیش از ظرفیت مجاز مسیر و حاشیه مسیر باشد، محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

امیدوار تصریح کرد: در حال حاضر از ساعت ۱۴ در بلوار نماز از سمت تقاطع ایمان، محدودیت اعمال شده ولی بقیه مسیرها در حال حاضر باز است و تا زمانی که ظرفیت معابر اشباع نشود محدودیتی اعمال نخواهد شد.

وی افزود: در بلوار سرافرازان فعلا محدودیتی نداریم، اما چنانچه بار ترافیکی به سمت کوهستان‌ها و ارتفاعات جنوبی افزایش یابد، مجبوریم از تقاطع سرافرازان ۳۹ به بالا محدودیت ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطر نشان کرد: طول بلوار هاشمیه به سمت پارک خورشید در قسمت‌هایی در حاشیه خیابان فضای باز داریم، در حاشیه خیابان توقف مطلقا ممنوع است و خودروهایی که در این حاشیه توقف داشته باشند، توقیف آن‌ها در سامانه ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروهایی که هنجارشکنی کرده و مزاحمت ایجاد کنند، ممکن است در آن مقطع با آن‌ها برخورد نشود، ولی در سامانه ثبت و بعد فراخوان شده و خودرو توقیف می‌شود و خودروهای توقیف شده تا بعد از عید در توقیف خواهد بود.

امیدوار تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که عصر امروز که مردم به هر دلیلی می‌خواهند با فراغ بال از لحظات پایانی سال لذت ببرند، مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد نشود و به راحتی از طبیعت استفاده کنند.

وی یادآور شد: ما با طبیعت رفتن هیچ مشکلی نداریم، با پارک حاشیه مجاز که مزاحمتی ایجاد نکند هم هیچ مشکلی نداریم، اما افرادی که بخواهند از خودرو به عنوان تفریح در سطح معابر استفاده کنند و گرفتاری و مزاحمت برای مردم ایجاد کنند، بیشتر هدف ما هستند، بنابراین از مردم می‌خواهیم نهایت همکاری با ما را داشته باشند تا مجبور به برخورد با آن‌ها نشویم.

منبع: ایسنا

613862