رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد:

بدهی دولت به مدیریت شهری مشهد 27 هزار میلیارد تومان است

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: وصول مطالبات از دولت یکی از مسائلی است که اعتقاد دارم که به جز مقطع کوتاهی از دوره پنجم، سایر دوره ها از توجه به آن کوتاهی کرده اند.
تصویر بدهی دولت به مدیریت شهری مشهد 27 هزار میلیارد تومان است

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید دبیریان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تلاش اصلی مدیریت شهری بهره مندی از منابع و حداکثر ظرفیت های مالی برای شهر مشهد است.

دبیریان با بیان اینکه بودجه بسته شده توسط شهرداری واقعی است گفت: ارقام درون یک بودجه بسیار حائز اهمیت است اما بودجه های مدیریت شهری تنها به عزمی جزم از سوی مدیران شهرداری برای تحقق نیاز دارند.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر مشهد انتظار دارد تا مدیران شهری از تمامی ظرفیت های مشهد و ظرفیت های شهری برای تحقق بودجه ها و افزایش میزان درامد ها استفاده لازم را انجام دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مطالبات 27 هزار میلیارد تومانی شهرداری از دولت تصریح کرد: وصول مطالبات از دولت یکی از مسائلی است که اعتقاد دارم که به جز مقطع کوتاهی از دوره پنجم، سایر دوره ها از توجه به آن کوتاهی کرده اند.

دبیریان با بیان اینکه وصول مطالبات باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد تاکید کرد: تسریع در وصول این مطالبات ضمن ایجاد منبع درآمدی برای شهرداری و تحقق بودجه می تواند به افزایش کیفیت خدمات به شهروندان کمک شایانی انجام دهد.

613823