تضمین کننده اقتدار کشور، مشارکت گسترده مردم در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: شرکت باشکوه مردم در انتخابات اقتدار و امنیت نظام را تضمین می کند.
تصویر تضمین کننده اقتدار کشور، مشارکت گسترده مردم در انتخابات است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز_ چهارشنبه نهم اسفند_ در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار کرد: انتخابات از رویدادهای سرنوشت سازی است که آینده کشور و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را تضمین می‌کند.

وی افزود: مهمترین هدف دشمن در مقابله با عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از آینده نظام است، توطئه‌ای که قطعاً با حضور پرشور مردم خنثی می‌شود.

امام جمعه اراک با اشاره بر اینکه با همدلی و انسجام می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع ساخت تاکید کرد: برای ما تفاوتی ندارد کدام نامزد انتخابات رأی بیاورد مهم اینست که نماینده مورد انتخاب مردم مشکلی از مشکلات را برآورده سازد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: حضور پرشور مردم موجب افزایش اقتدار نظام، امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه‌های دشمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات روز جمعه بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که برای آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور حساس هستند گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را مشاهده و با روی گشاده در فرآیند انتخابات شرکت می‌کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: همه ما وظیفه داریم که عقلا و شرعا در انتخابات حضور پیدا کنیم تا آنچه را که خیر کشور است و موجب اقتدار ملی می‌شود و مقابله با نقشه‌های دشمنان را رقم می‌زند، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پیام مردم به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های تقویت نظام جمهوری اسلامی حضور حداکثری در انتخابات است به گونه‌ای که بار دیگر مشروعیت مردمی این نظام دینی به جهانیان ثابت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید برای رفع مشکلات و آینده کشور برنامه مدون داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: مردم باید با دقت نمایندگان اصلح را انتخاب کنند چرا که نمایندگان توانمند می‌توانند برای توسعه استان و کشور در مجلس نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: نقش کلیدی و مؤثر مجلس خبرگان پس از ارتحال امام خمینی (ره) با انتخاب بجا و سریع مقام معظم رهبری در شرایطی که همه دنیا چشم به ایران دوخته بودند، اثبات شده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مجلس خبرگان موجب پایداری و استحکام پایه‌های نظام است اظهار کرد: این نهاد انقلابی یادگار گران‌سنگ امام راحل است که به نظام اسلامی مشروعیت می‌بخشد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور برای نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور، انتخابات است که ثابت می‌کند نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است.

منبع: ایمنا

611971

مطالب مرتبط