هوا ی اصفهان ابری، سالم است

شاخص کیفی هوای سرد و ابری کلانشهر اصفهان امروز وضعیت سالم را نشان می‌دهد و هوای شهر‌های مبارکه، شاهین‌شهر، خمینی شهر و سجزی هم پاک است.
تصویر هوا ی اصفهان ابری، سالم است

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز سه‌شنبه هشتم اسفند با میانگین ۵۹ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

براین اساس شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش میدان انقلاب با ۳۹، پارک زمزم با ۴۱، دانشگاه صنعتی با ۳۷، رهنان با ۴۰، سپاهان‌شهر ۱۵، خیابان‌های فیض و فرشادی با ۲۳، خیابان میرزا طاهر با ۱۲ و ایستگاه ولدان با ۴۲ AQI در وضعیت پاک است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در خیابان احمدآباد با ۹۸، خیابان زینبیه با ۶۸، بولوار کاوه با ۷۵ و کردآباد با ۶۵ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

اما شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان پروین اعتصامی با ۱۴۳، بزرگراه خرازی با ۱۳۳ و خیابان ۲۵ آبان با ۱۰۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۱۲، سجزی با ۱۹، مبارکه با ۳۷ و شاهین شهر با ۲۳ AQI در وضعیت پاک و در زرین شهر با ۶۷ و قهجاورستان با ۵۸ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

منبع: هواشناسی

611661