میزبانی بقاع متبرکه هرمزگان برای جشن‌های شعبانیه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان بیان کرد: با آغاز ماه شعبان، بقاع متبرکه هرمزگان میزبان مردم این استان برای برگزاری باشکوه‌ جشن اعیاد شعبانیه هستند.
تصویر میزبانی بقاع متبرکه هرمزگان برای جشن‌های شعبانیه

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام سید عباس مسعودی بیان داشت: متولیان و هیات امنای امامزادگان، با استفاده از مبلغان بومی و مداحان در بقاع متبرکه جشن ها را در سالروز میلاد امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) برگزار کردند که در نیمه شعبان نیز، با شکوه بیشتری این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌های های فرهنگی ویژه ولادت صاحب الزمان «عج» نیز پیش بینی و آماده شده که می توان به اجرای سرودهای همگانی، تواشیح، ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از مسافران و زائران اشاره کرد.

وی از خیمه های معرفت با محوریت جهاد تبیین و تشریح لزوم مشارکت در انتخابات و ایستگاه های سلامت، توزیع نذورات به عنوان دیگر برنامه های شعبانیه در بقاع متبرکه و امامزادگان هرمزگان نام برد.

مسعودی اضافه کرد: هرمزگان از دیرباز، سرزمینی با آیین های بومی و محلی است که سعی کرده این آیین ها را در پیوند با نسل جوان به آنان منتقل کند که حضور پرشور جوانان حاکی از موفقیت در این رویکرد است.

منبع: مهر

600334