افتتاح 11 طرح صنعتی در استان زنجان در دهه مبارک فجر

استاندار زنجان: قرار است در ایام الله دهه مبارک فجر11 طرح صنعتی در استان افتتاح شود؛ این طرح های صنعتی با سرمایه گذاری 437 میلیارد تومان در سطح استان راه اندازی شده است که زمینه اشتغال 462 نفر را فراهم نموده است.
تصویر افتتاح 11 طرح صنعتی در استان زنجان در دهه مبارک فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، از زنجان، به مناسبت چهارمین روز از دهه مبارک فجر، عصر امروز طرح توسعه واحد تولیدی نخ های پلی استری و خط تولید خودروهای باگی در زنجان با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه واحد تولیدی نخ های پلی استری در زنجان افتتاح شد

طرح توسعه واحد تولیدی نخ های پلی استری با 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد. شرکت لپان بافت در شهرک صنعتی اشراق زنجان تولیدکننده نخ های پلی استر و poy است که در صنعت پوشاک کاربرد دارد؛ این واحد از سال 1368 تاسیس شده و هم اکنون 130 نفر در آن به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

محسن افشارچی استاندار زنجان در آیین افتتاح این طرح با بیان اینکه نساجی از صنایع عمده در استان است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت موجب افزایش ارزش افزوده در استان می شود و طرح توسعه این واحد تولیدی در این راستا ارزشمند است.

وی افزود: تولید ثروت خیر زیادی برای کشور دارد و حمایت از تولید در این راستا در اولویت دولت است.

خط تولید خودروهای باگی در زنجان به بهره برداری رسید

خط تولید خودروهای باگی با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی در چهارمین روز دهه فجر با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید. شرکت دنیز خودرو پارسیان تولیدکننده خودروهای باگی در ایران است که از سال 1401 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. برای راه اندازی این خط تولید بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و 23 نفر به صورت مستقیم در آن مشغول کار هستند و این مجموعه تولیدی ماهانه ظرفیت تولید 30 دستگاه خودرو باگی را دارد.

لازم به ذکر است خودروهای باگی و برون جاده‌ای در زمینه گردشگری، امداد و نجات، کشاورزی، اکتشاف و امور نظامی کاربرد دارد.

استاندار زنجان در آیین افتتاح این مجموعه در شهرک صنعتی نوآوران گفت: این طرح از جهات مختلف با کارهای عادی متفاوت است و امیدواریم جوانانی که در این عرصه قدم گذاشته‌اند در کنار همت عالی، ثبات قدم داشته باشند.

محسن افشارچی بر توجه به تنوع محصولات در این پروژه تاکید کرد و افزود: امیدواریم این صنعت نوپا روزی به افتخار استان تبدیل شود.

قرار است در ایام الله دهه مبارک فجر11 طرح صنعتی در استان افتتاح شود؛ این طرح های صنعتی با سرمایه گذاری 437 میلیارد تومان در سطح استان راه اندازی شده است که زمینه اشتغال 462 نفر را فراهم نموده است.

منبع: تسنیم

599222