مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل خبر داد:

کسب رتبه اول اردبیل در بازاریابی گردشگری خارجی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از کسب رتبه اول توسط این اداره کل در خصوص عملکرد بازاریابی گردشگری خارجی کشور در ارزیابی ۹ ماه گذشته از سال‌جاری خبر داد.
تصویر کسب  رتبه اول اردبیل در بازاریابی گردشگری خارجی

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن محمدی‌ادیب، امروز_ یکشنبه پانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی ادارات کل میراث‌فرهنگی استان‌ها در حوزه گردشگری خارجی استان اردبیل رتبه اول را به دست آورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این ارزیابی توسط دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی و بر اساس هفت شاخص اصلی و ۳۴ زیر شاخص فرعی انجام شده است.

وی تاکید کرد: در سال‌جاری استان اردبیل میزبان رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو بود و در راستای بهره‌برداری لازم از این رویداد و برندسازی گردشگری اردبیل در سطح فراملی اقدامات شایسته‌ای انجام شد که نتیجه آن را در این ارزیابی مشاهده می‌کنیم.

محمدی‌ادیب با اشاره به هدف‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل برای افزایش سهم گردشگر خارجی استان، ادامه داد: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند نمایشگاه گردشگری آنکارا، تولید اقلام تبلیغاتی، پخش ویدئوهای معرفی جاذبه‌های گردشگری از شبکه‌های خارجی، برگزاری تورهای اینفو و افزایش تعاملات تشکل‌های گردشگری استان با تشکل‌های مشابه خارجی از جمله اقدامات این اداره کل در زمینه بازاریابی گردشگری خارجی بوده است.

منبع: ایمنا

599185

مطالب مرتبط