درخشش سوارکاران خراسان شمالی در هفته نهم اسبدوانی گنبدکاووس

رییس هیأت سوارکاری خراسان شمالی با اشاره به درخشش سوارکاران خراسان شمالی، اظهار داشت: هفته نهم اسبدوانی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
تصویر درخشش سوارکاران خراسان شمالی در هفته نهم اسبدوانی گنبدکاووس

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس هیأت سوارکاری خراسان شمالی به نتایج کسب شده توسط اسب‌های استان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در روز پنجشنبه کورس دوم اسب شیرین «گزل‌گز» به مالکیت مرحوم حاج عبدالواحد ایشان یزدانی در مسافت هزار متر نژاد ترکمن گروه مبتدی و نبرده موفق شد مقام نایب قهرمانی این رقابت را کسب کند.

وی در ادامه گفت: در کورس چهارم اسب اسپارتاکوس با چابکسواری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت هزار متر نژاد دوخون عنوان قهرمانی را کسب کند.

ولیان همچنین در روز دوم جمعه نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس سه اسب باراد باغ سبز به مالکیت مجید هادی‌پور و پرورش اسب امید موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند همچنین اسب توران بای سنگسار به مالکیت عثمان و حلما فهیمی با مربیگری و چابکسواری رضا فهیمی موفق شد مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

وی در ادامه این رقابت‌ها در دور سوم نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس شش مسافت ۱۲۰۰ متر اسب بنیتا درپر به مالکیت محسن درپر و علی انفاس با مربیگری علی انفاس موفق شد زود تر از رقبا به خط پایان برسد و قهرمان شود همچنین در همین دور اسب ایلشاد گز به مالکیت بنیامین یزدانی با مربیگری رحیم بردی یزدانی موفق شد مقام سومی را به دست بیاورد.

منبع: مهر

574132