جایگاه برتر کرمانشاه در تشکیل تعداد اتحادیه و اتاق اصناف

مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: تشکیل اتحادیه و اتاق اصناف گام مهمی در هویت بخشی به مشاغل کشاورزی، نظارت و کنترل بر تولید محصول سالم و با کیفیت است.
تصویر جایگاه برتر کرمانشاه در تشکیل تعداد اتحادیه و اتاق اصناف

به گزارش سایت خبری پرسون، ایرج صفایی اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین اتحادیه‌های زراعت، دامپروری، شیلات و اتاق اصناف کشور در استان کرمانشاه تشکیل شد و استان کرمانشاه از لحاظ تشکیل تعداد اتحادیه و اتاق اصناف در جایگاه برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود: از مجموع ۱۵۳ اتحادیه ثبت شده در کشور ۲۴ اتحادیه و از ۳۷ اتاق ثبت شده در کشور ۹ اتاق آن در استان کرمانشاه تشکیل و در حال فعالیت هستند.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه به فعالیت شهرستان‌ها در زمینه اتحادیه‌های صنفی، تصریح کرد: در حال حاضر در یازده شهرستان کرمانشاه اتحادیه‌های صنفی و در ۹ شهرستان دیگر نیز اتاق اصناف تشکیل شده و برای پوشش کامل شهرستان‌ها در این مسئله هم اکنون به دنبال تشکیل اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه و دالاهو هستیم.

صفایی با بیان اینکه در برنامه سال جاری تشکیل ۱۰ اتحادیه و ۵ اتاق دیگر هدف گذاری شده، خاطر نشان کرد: تشکیل اتحادیه و اتاق اصناف گام مهمی در هویت بخشی به مشاغل کشاورزی، نظارت و کنترل بر تولید محصول سالم و با کیفیت، و تلاش در جهت استیفای حقوق و خواسته‌های قانونی بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

منبع: مهر

572687