مدیرعامل بانک مسکن:

در اقدامی جهادی، پروژه ۱۱۰۰ واحدی قرچک را به اتمام رساندیم

دکتر سیدعباس حسینی گفت: در پی دستور رییس محترم جمهوری مبنی بر تکمیل و مقاوم‌سازی پروژه سبحان قرچک، با بهره‌برداری از تمام ظرفیت مهندسی، نیروی انسانی و تجهیزات بانک مسکن به قید فوریت، نوسازی و مقاوم‌سازی این پروژه را برای تحویل به مردم عزیز به اتمام رساندیم.
تصویر در اقدامی جهادی، پروژه ۱۱۰۰ واحدی قرچک را به اتمام رساندیم

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل بانک مسکن در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه 1100 واحدی سبحان قرچک گفت: این پروژه که علیرغم احداث، طی چند سال اخیر بلاتکلیف و معطل مانده بود به دلایلی چون قدمت زیاد و مشکلات لوله‌کشی نیازمند بازسازی و اقدامات اصلاحی بود.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در پی تاکیدات آیت ‌ا... رئیسی مبنی بر تکمیل و تحویل به مردم عزیز، مقرر شد بانک مسکن با ورود به پروژه سبحان به رفع مشکلات آن اقدام کند.

وی گفت: دستور رییس جمهوری مبنی بر مقاوم‌سازی 6 بلوک انتهایی این پروژه برای ما حجت بود؛ لذا همکاران ما بلافاصله در پروژه مستقر شدند و با تمام توان شرکت‌های زیرمجموعه و مهندسی مجموعه بانک به رفع مشکلات آن پرداختند.

دکتر حسینی افزود: همزمان با عملیات مقاوم‌سازی، نوسازی و بازسازی با استفاده از بهترین روش‌های مقاوم‌سازی که مورد تاکید مهندسان، اساتید و نظام دانشگاهی کشور بود، اقدامات دیگری نیز که در واحدها مورد نیاز بود اعم از تست‌های آب و برق و تاسیسات و مشکلات داخلی واحدها انجام شد. اقداماتی نیز برای رفع مشکلات فاضلاب شهری نیز در دست انجام است.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنم توانستیم در یک کار جهادی که می‌بایست تا یک سال و نیم به طول بینجامد، در کمتر از یک ماه کار پروژه سبحان قرچک را به اتمام برسانیم که جا دارد از زحمات همکارانم تشکر کنم.

وی گفت: تمام این اقدامات در قالب بازسازی و نوسازی و با کار شبانه روزی جهادی توسط مجموعه بانک مسکن انجام شد تا این کار خجسته و بزرگ در نظام مهندسی کشور را به فوریت به انجام رسانیم.

منبع: بانک مسکن

546435