آزمون یوس پلی برای تحصیل در ترکیه

اگر تصمیم به تحصیل در ترکیه دارید حتما نام آزمون یوس را شنیده اید. مراکز و وبسایت های بسیاری این روزها با هدف آموزش و ارائه مشاوره در زمینه آزمون یوس سعی در جذب علاقه مندان دارند. در این مقاله قصد معرفی به صرفه ترین˓ جامع ترین و به روزترین کلاس های آمادگی آزمون یوس را داریم.
تصویر آزمون یوس پلی برای تحصیل در ترکیه

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر تصمیم به تحصیل در ترکیه دارید حتما نام آزمون یوس را شنیده اید. مراکز و وبسایت های بسیاری این روزها با هدف آموزش و ارائه مشاوره در زمینه آزمون یوس سعی در جذب علاقه مندان دارند. در این مقاله قصد معرفی به صرفه ترین˓ جامع ترین و به روزترین کلاس های آمادگی آزمون یوس را داریم.

آزمون یوس

آزمون یوس آزمون ورودی دانشگاه‌های دولتی ترکیه است. این آزمون مختص افراد غیربومی ترکیه است. قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مقطع کارشناسی رشته های مختلف از جمله رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پیراپزشکی و رشته‌های مهندسی را فراهم می کند.

آزمون یوس دانشگاه های ترکیه

هر دانشگاه در ترکیه به صورت جداگانه اقدام به برگزاری آزمون یوس می کند؛ با این وجود آزمون یوس همه دانشگاه های ترکیه ساختار و مواد امتحانی کاملا یکسانی دارند. شرکت در آزمون یوس تعداد زیادی از دانشگاه‌های ترکیه بلامانع است. تنها تفاوت آزمون یوس دانشگاه های مختلف با یکدیگر در تعداد و سختی سوالات خواهد است.

مواد امتحانی و زبان آزمون یوس

آزمون یوس از سه بخش هوش˓ ریاضی و هندسه تشکیل شده است. دفترچه آزمون یوس غالبا به زبان های ترکی و انگلیسی به چاپ می رسد. تعداد و زمان پاسخگویی به سوالات آزمون یوس بنا به سیاست دانشگاه‌های مختلف، متفاوت است؛ به طور کلی تعداد سوالات این آزمون بین 80 تا 100 عدد و زمان پاسخگویی بین 100 تا 120 دقیقه متغیر است.

کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند

در عصر کنونی˓ عصر تکنولوژی˓ کمتر کسی کلاس آنلاین و استفاده از تکنولوژی در راستای آموزش و یادگیری را رد می کند. کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند اگر چه به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شوند. مدرسان کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند در کنار استفاده از کتاب های آموزشی مفید جزوه تالیفی خود را در اختیار دانش پذیران دوره قرار می دهند؛ همچنین در تمام طول دوره سوالات آزمون یوس دانشگاه های مختلف را بررسی و تحلیل می کنند. در ادامه خدمات آموزشی مجموعه یونی لند را به صورت کامل خدمت شما توضیح خواهیم داد.

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند فعالیت دانش پذیران در طول کلاس و آزمون ها مورد تحلیل قرار می گیرد. بر اساس این تحلیل همه دانش پذیران متناسب با عملکرد خود مشاوره دریافت خواهند کرد.

آزمون های آزمایشی به همراه تحلیل مدرسان و مشاوران

در طول کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند آزمون های مختلفی برای سنجش یادگیری و پیشرفت دانش پذیران به عمل خواهد آمد. پس از ارائه هر یک از مباحث کلاس از دانش پذیران آزمون به عمل خواهد آمد. همچنین در انتهای دوره آزمون های جامعی برگزار خواهد شد که محک خوبی برای دانش پذیران خواهد بود.

ارائه جزوات و منابع آموزشی مورد نیاز دوره

هر یک از مدرسان کلاس های یوس یونی لند جزوه ای مفید˓ جامع و به روز در اختیار دانش پذیران قرار می دهد. در کنار این جزوات کارآمد بهترین منابع آموزشی یوس از طریق وبسایت یونی لند در اختیار دانش پذیران قرار خواهد گرفت.

ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه

مدرسان و مشاوران کلاس های آمادگی آزمون یوس در یونی لند با اشراف به فرایند ثبت نام˓ رشته ها˓ دانشگاه ها و به طور کلی تحصیل در ترکیه به دانش پذیران مشاوره می دهند. طبیعی است که این مشاوره با در نظر گرفتن اولویت های دانش پذیران˓ علایق و توانمندی آن ها صورت خواهد گرفت.

وبینارهای رایگان یونی لند

وبینارهای رایگان یونی لند که در چندین جلسه و با حضور مدرسان یوس یونی لند برگزار می‌شود توضیحی کامل در رابطه با آن چه افراد از شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس دریافت خواهند کرد ارائه می‌شود.

هر یک از اساتید به صورت جداگانه بخشی از مبحث تخصصی در آزمون یوس را تدریس می‌کنند و به برخی از تکنیک های خاص خود اشاره می‌کنند. همچنین در این وبینارها مقدماتی درباره آزمون یوس˓ تحلیل آزمون یوس و معرفی جزوه ها و منابع آموزشی صورت می‌گیرد.

سخن آخر

یونی لند به شما اجازه می دهد آگاهانه تصمیم بگیرید. در صورتی که تمایل دارید در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند شرکت کنید کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت یونی لند سایت تماس بگیرید و پس از آگاهی کامل از شرایط ثبت نام کنید. تیم یوس یونی لند تا آخرین لحظه در کنار شما خواهد بود؛ همان طورکه این تیم با تهیه یک پکیج آموزشی خلاصه و نکات مهم تمامی مباحث را در اختیار دانش پذیران قرار خواهد داد.

504610