اهدای مدال بانوی کشتی آلیش به خانواده شهید طهرانی+ عکس

دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی بانوان آسیا، با حضور در منزل شهید حسن طهرانی مقدم، مدالش را به خانواده این شهید تقدیم کرد.
تصویر اهدای مدال بانوی کشتی آلیش به خانواده شهید طهرانی+ عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، سپیده بابایی نایب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش آسیا به همراه هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان کشورمان، بعدازظهر امروز در منزل شهید حسن طهرانی مقدم حضور یافتند و طی آن، دارنده مدال نقره آسیا این مدال ارزشمند را به خانواده این شهید اهدا کند.

بابایی در این مراسم با اشاره به سختی‌های زندگی قهرمانی گفت: هر زمان که شهدا و امامان را صدا زدم و به آنها توسل کردم، این صدا بی پاسخ نماند. اگر دوباره مدال بگیرم، باز هم دست به چنین اقداماتی می‌زنم، چون احساس می‌کنم که می‌توانم جوانان کشورم را با شهدای گرانقدر آشنا کنم.

وی خطاب به همسر شهید طهرانی مقدم عنوان کرد: شما خانواده شهدا بسیار فداکار هستید. امیدوارم این مدال نقره در رقابت‌های جهانی تبدیل به طلا شود تا آن را نیز اهدا کنم.

در ادامه همسر شهید طهرانی مقدم گفت: امثال شما بانوان ورزشکار، برای جوانان ایران الگو هستید؛ چون نسل جوان می‌بیند که با وجود همه سختی‌ها در تلاش هستید تا به موفقیت برسید. بدون شک اگر شهدا را الگو بدهیم، نتایج خوبی در این کار می‌بینیم و قطعاً در آن، چیزی جز منفعت نیست. این افتخار و مدال‌آوری را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله که این مسیر را با همین نورانیت ادامه بدهید. زمانی، ورزش بانوان خیلی شناخته شده نبود، اما حالا می‌بینیم که با توانمندی‌های امثال شما رشد کرده و این مسئله قابل تقدیر است. حضور شما با حجاب و زیر پرچم نظام اسلامی در رقابت‌های بین‌المللی نشان دهنده آن است که شما با پشتوانه قوی در این مسیر قرار دارید.

وی با اشاره به روحیات شهید طهرانی مقدم ادامه داد: شهید طهرانی مقدم ورزشکار بود و در چندین رشته فعالیت داشت و تقریباً هر روز دو ساعت صرف ورزش می‌کرد. او اعتقاد داشت که روح سالم در بدن سالم است و هیچ وقت ورزش را رها نمی‌کرد.

همچنین هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان گفت: درست است که این مدال طلا نیست، اما گفتیم که با خلوص نیت همین مدال نقره را تقدیم کنیم. واقعاً فکر نمی‌کردیم که این اقدام تا این اندازه بازخورد مثبت داشته باشد.

در پایان این مراسم این سپیده بابایی مدال نقره خود را بر گردن همسر شهید طهرانی مقدم انداخت.

منبع: تسنیم

489088