معاون شهردار تهران در واکنش به گزارش پرسون؛

گرانی استخرها براساس مصوبه شورای شهر تهران است/ رایگان بودن مجموعه های آبی شهرداری برای خودی ها

۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری رسانه پرسون گزارشی با موضوع "افزایش 400 درصدی قیمت مجموعه های آبی شهرداری تهران / سازمان تعزیرات بر اقدام سازمان ورزش نظارت کند"به انتشار رساند که واکنش معاون شهردار تهران را به همراه آورد.
تصویر گرانی استخرها براساس مصوبه شورای شهر تهران است/ رایگان بودن مجموعه های آبی شهرداری برای خودی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد امین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در قالب پنجاه و چهارمین پویش امید و افتخار تاکید کرد: تمام پیمانکاران مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران موظف هستند تعرفه و هزینه مجموعه‌های ورزشی خود را بر اساس مصوبه شورا دریافت کنند.

وی گفت: بر اساس تاکید شهرداری تهران تمامی پیمانکاران در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران موظف به اخذ تعرفه رشته‌های ورزشی بر اساس مصوبه شورا هستند و نباید بیشتر از رقم‌های تعیین شده نسبت به دریافت هزینه اقدام کنند.

ضمن اینکه این موضوع حائز اهمیت است که نرخ‌های مجموعه‌های ورزشی شهرداری از نرخ‌های دولتی پایین‌تر است علاوه بر این تاکید ما بر این است که برای اقشار آسیب‌پذیر در مناطق و محلات مختلف تهران به گونه‌ای عمل شود که آنها شرایط مناسب‌تری را برای استفاده از مجموعه‌های ورزشی داشته باشند

توپ به زمین شورای شهر

در حالی که یک ماه آینده تعطیلات دانش آموزان شروع خواهد شد؛ با این افزایش قیمت خانواده های تهرانی با هزینه بالایی برای اوقات فراغت مواجه خواهند بود و مسئولان شهری توپ این گرانی را به زمین شورای شهر تهران انداخته اند.حال اینکه اعضای شورای شهر تهران با چه نیتی با این افزایش قیمت موافقت کرده اند؟

از سوی دیگر اعضای شورای شهر تهران که همواره دیدارهای مردمی در مساجد و ساختمان های شهرداری برپا می کنند آیا صدای این افزایش قیمت را می شنوند؟

استخر برای کارکنان شهرداری رایگان

گفتنی است؛ به تازگی اداره کل رفاه شهرداری تهران اعلام کرد تا سقف هفتصد هزار تومان کارکنان شهرداری تهران با ارائه کد ملی شان می توانند به شکل رایگان از این خدمات بهره مند شوند که به نوعی تبعیض را به وجود آورده است و بسیاری از شهروندان معتقداند رایگان بودن این مجموعه های ورزشی برای خودی ها صورت می گیرد.

نتیجه اینکه مردم تهرانی امسال باید 400 برابر از سال گذشته هزینه بلیط استخر پرداخت کند و آن وقت 60 هزار نفر از پرسنل شهرداری تهران به شکل رایگان تا سقف هفتصدهزار تومان از این استخرها بهره مند شوند که جا دارد در این زمینه سازمان بازرسی شهرداری تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کنند.

484531