پنج انیمیشن برای بزرگسالان

در ادامه به معرفی پنج تا از بهترین انیمیشن ها می‌پردازیم.
تصویر پنج انیمیشن برای بزرگسالان

به گزارش سایت خبری پرسون، جذابیت و هیجان انیمیشن‌ها علی الخصوص اگه مخاطبشان بزرگسالان باشند غیر قابل انکار است.

تصور می‌شود که انیمیشن فقط برای کودکان ساخته شده، آن هم در حالی که این رسانه همیشه در دسترس بزرگسالان هم بوده است. از زمان پیدایش انیمیشن، این هنر دست کم گرفته می‌شد. از نظر خلاقیت، انیمیشن یک محیط بی حد و حصر است، اما منافع تجاری، آن را در فضای محدود کننده‌ی خاصی قرار داده است. برای مبتدیان، انیمیشن‌ مربوط به کودکان است، زیرا استودیوهای بزرگ فکر نمی‌کنند بزرگسالان به اصطلاح به «کارتون» علاقه‌مند باشند. با این حال، وقتی این کار به درستی انجام شود، انیمیشن می‌تواند ژانر بسیار خوبی برای مخاطبان بزرگسال باشد.

زمان ماجراجویی

«زمان ماجراجویی» یا «وقت ماجراجویی» نمونه خوبی از مجموعه های تلویزیونی کودکانه ای است که بزرگسالان هم علاقه زیادی به دیدن آن دارند. این سریال کارتونی به خوبی اثبات می کند که یک انیمیشن کمدی می تواند علاوه بر اینکه مناسب دیدن همه گروه های سنی باشد، خسته کننده و سطح پایین هم نباشد. البته، در نگاه اولیه به نظر می رسد که انیمیشنی ساده و صرفاً سرگرم کننده است، اما فریب رنگ های شاد و کاراکترهای تو دل بروی آن را نخورید. این یک سریال کاملاً غم انگیز است!

پارادایس پی دی

این اثر که یکی از بهترین انیمیشن های نتفلیکس به شمار می‌رود، سریالی انیمیشنی می‌باشد که به روایت داستان یک اداره پلیس در شهری کوچک می‌پردازد. داستان از جایی شروع می‌شود که این اداره به درستی ماموریت‌های خود را انجام نمی‌دهد.

از زمانی که بریکلبری به موفقیت عظیم خود دست یافت سازندگان تصمیم گرفتند پس از پایان بریکلبری در سال 2018، سریال دیگری بسازند. بسیاری از همان صداپیشه‌های سریال انیمیشن بریکل‌بری برای نقش‌آفرینی در سریال بهشت پی دی حاضر شدند.

این کمدی بی‌نظیر که در آن جرم و جنایت بیداد می‌کند، پلیس بی‌کفایت را نشان می‌دهد. فصل چهارم این سریال قرار است در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 میلادی اکران شود.

جزیره سگ‌ها

انیمیشن جزیره‌ی سگ‌ها با وجود سگ‌های دوست داشتنی در گروه خود، فیلمی برای بچه‌ها نیست. خشونت آن به اندازه‌ی کافی ملایم بود تا تنها در رتبه‌بندی R (مناسب بالای ۱۷ سال) قرار نگیرد، اما هنوز هم بسیار ناراحت کننده است و آسیب‌های تاریخی که داستان با آن روبه‌رو است برای افراد حساس مناسب نیست.

Love, Death & Robots

این انیمیشن مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه متحرک بوده که شامل ژانرهای مختلف از جمله علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک و کمدی می‌باشد. این اثر که در تاریخ 15 مارس سال 2019 از طریق شبکه جهانی نتفلیکس منتشر شد برترین انیمیشن بزرگسالان نتفلیکس نیز محسوب می شود.

این مجموعه با قسمت‌های کوتاه و داستان‌های متنوع ساخته و پخش می‌شود. هر قسمت جدید، تجربه‌های جدیدی را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد. همه چیز فقط به همین داستان‌های متفاوت ختم نمی‌شود. هر قسمت در سبک انیمیشن و محیط متفاوت ساخته‌ می‌شود.

آنومالیسا

آنومالیسا با اقتباس چارلی کافمن از نمایشی که با نام مستعار فرانسیس فرگولی نوشت، ساخته شد. این یک فیلم استاپ موشن با بازی عروسک‌هایی است که با صدای دیوید تیولیس و جنیفر جیسن لی واقعی احساس می‌شوند.

تیولیس در نقش یک نویسنده است که درباره‌ی خدمت به مشتری‌ها می‌نویسد. او در ارتباط با آدم‌ها مشکل دارد تا اینکه با زنی متفاوت به نام لیزا با صدای لی، آشنا می‌شود.

منبع: هنر ام روز

455403